Grrr

Hey dames,

Moet even mijn irritatie kwijt. Bij mijn vorige zwangerschap wilden we het geslacht niet weten. Volgens iedereen was dat een leugen en wisten we het wel. Ik werd gek van dat gezeur.

Nu wilden we het wel weten, kon ze het niet zien. Krijg ik weer te horen, ja het zal wel! Ik kan jet ook niet goed doen!!!!

Hoi Truckerbabe...

Lekker even zo je irritatie te spuwen...
Belangrijkste is al jij en jullie maar weten hoe het zit..mensen hebben altijd wel wat....
Wel jammer dat ze het niet konden zien...ga je nog een tweede poging wagen en opnieuw kijken of laat je het zo??

Liefs,

Sam

Hey Sam,

Ik wilde het sowieso niet weten, net als de eerste keer, maar mijn man wel (net als de eerste keer). Omdat ik vorige keer mijn zin kreeg, mocht hij nu de keuze maken. Met 30 weken krijg ik sowieso nog een groei-echo, dus als we het dan kunnen zien, leuk!
Ik heb mijn man voorgesteld om een pretecho te laten maken, zodat hij het alsnog kan zien, maar dat vond hij onzin. Dus wie weet komen we er met 30 weken achter, en anders ergens rond de 40 ;)

Liefs,

T

Heey Truckerbabe,

Ik had in het begin ook zoiets van ik weet niet of ik het wil weten..inmiddels ben ik zo nieuwsgierig geworden dat ik niet kan wachten tot 12 april dan weten we hopelijk meer... Ben benieuwd of jullie het met 30 weken kunnen zien en anders bijft het een verrassing en dat is ook heel leuk :)

Liefs,
Sam

Haha... Dat zou ik als ik niet zwanger wad ook zeggen. Alleen nu is dat heel anders...

Weet je, zelfs als we erover zouden liegen, dan zou dat kennelijk een reden hebben. Dan wil je het dus niet vertellen. Dus als iemand anders dit tegen mij zou zeggen, dan zou ik niet verder vragen. Maar tijdens de eerste zwangerschap werd ik er al gek van, en nu helemaal: juist omdat we het als we het hadden geweten echt wel verteld zouden hebben...

Jullie zijn niet de enigen! Wij hadden afgelopen week onze 19 weken echo en wilden graag het geslacht weten. Baby was zo actief en beweeglijk dat ze de metingen niet goed konden uitvoeren laat staan de geslachtsbepaling. De eerste tech dacht een meisje, de tweede dacht een jongen. Het is wel duidelijk dat het voor ons dus nog een verrassing blijft. We laten in mei (dan 25 wkn) een 3D/4D echo doen en hopenlijk geeft dat meer duidelijkheid.
Groetjes

Terug
Bovenaan