Grrr

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Ik zit echt vreselijk te balen hier! Omdat ik in de ziektewet zit en tot mijn 28ste recht heb op een wajong, krijgt mijn werk dus van het uwv geld.
In feb is er wat fout gegaan, niet eens mijn fout!
Maar goed, ik kreeg een brief van mijn werk dat ze deze maand mijn loon niet uit betaalde omdat het uwv geen geld meer gaf aan mijn werk.
Ik ben erachter aan gegaan en het uwv gaf heel netjes hun fout toe! Ze gingen alles terug draaien zodat mijn werk geld krijgt en ik weer loon.
De 24ste vang ik altijd alleen heb nog steeds niks ontvangen...grrr!
Omdat mijn bazin zei dat ze mij pas betaald als het uwv het geld overgemaakt heeft ben ik even informatie gaan inwinnen bij het uwv en juridisch medewerker.
En wat blijkt: mijn werk moet mij gewoon optijd uitbetalen ongeacht of het uwv wel/niet betaald.
Dus ik heb een sms gestuurd naar mijn bazin, in de hoop dat ze dan wel reageert! Ik stuurde over wat er tegen mij gezegd was en dat ik vrijdag mijn geld wil hebben.
Nou mevrouw stuurde direct een mail. En opeens zegt ze, wij betalen iedereen tussen de 25ste en de 30ste uit. Dat er nog niks aan de hand was.
Ik heb nooit later gehad dan de 24ste maar ze zal vast goed ingedekt zijn!
Heb ook geschreven dat het niet eens mijn fout is maar het word nu wel mijn probleem! En omdat mevrouw zei dat ze mij pas uitbetaalde als zij geld had ontvangen van het uwv, ben ik dat gaan onderzoeken! En dan komt ze opeens met het verhaal over datums uitbetaling!
Ik kan alleen maar wachten:-(
Maja ondertussen word er nu wel automatisch geld van mijn rekening gehaald wat betaald moet worden!

Baal dus ontzettend!

Sorry voor mijn verhaal en geklaag deze morgen.

Liefs Ram24

Hoi Ram24,

Nou ja zeg! Wat een raar mens die leidinggevende!
Je snapt toch ook dat mensen hun rekeningen moeten betalen en dat je niet zomaar kan stoppen met betalen! Heel irritant dit.

Hoop voor je dat je voor het weekend toch nog geld krijgt! Dan kan je een leuke Koninginnedag vieren!

We wachten al zoveel! Moet je op dit vlak ook nog wachten! Aaarrgghhh!!

X

Sowieso zit ze mij ontzettend dwars de laatste tijd...verschrikkelijk gewoon!
Ik moet me aan de regels houden en zij mag er van afwijken.

Echt vervelend dat wachten en inderdaad dat doen we al zo vaak!

Gelukkig is mijn vriend er ook nog! Maar balen is het wel van mijn werk.

Liefs

Irritant he zo`n mens die zo nalatig is.

Waarom zit je eigelijk in de ziektewet? Niks ernstig hoop ik?

@YbabY
Inderdaad heel irritant zo'n mens!

Het is niet ernstig wat ik heb.
Ik heb veel meegemaakt in het verleden wat ik niet echt heel goed verwerkt heb. Ik ga maar door en loop mezelf steeds voorbij en stort elk jaar weer in. Vorig jaar aug was het zo heftig dat ik dacht dit kan zo niet langer. Ik wil verder en wil daar graag wat mee doen.
Maja werk zat me al steeds dwars en werkte niet echt mee.
In feb ben ik naar spanje geweest voor therapie en daar heb ik zoveel aan gehad! Voel me al echt meer een ander mens gelukkig! Fijne ervaring wat ik niet had willen missen!
Alleen mijn werk wil mij nog niet terug hebben op de groep wat ik ontzettend jammer vind.
Dus moet eerst vrijwilligers werk doen.

Liefs Ram24

wat dapper je zo goed jezelf hebt gewerkt dan! wat balen dat je baas dan niet mee werkt hopelijk krijg je snel je salaris! liefs

Terug
Bovenaan