Grrrr... alweer griep

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt. Lune heeft alweer griep. Ze is ondertussen al 5 weken verkouden en het ging net een beetje beter, totdat ze vrijdag weer een beetje begon te snotteren.  
Op het KDV was er weer een kindje ziek en Lune dus nu ook. Lekker hoesten, snotteren (het snot liep vandaag zo van haar kin af, zo zielig), niezen en sinds 3 uurtje ook weer koorts. Bijna 39 graden. Gelukkig is ze er niet zo ziek onder. Babbels genoeg, lekker spelen op het kleed, maar wel lekker zeuren de hele dag.
Ben benieuwd hoelang het dit keer duurt. We gaan namelijk dit weekend een weekendje naar Zandvoort, zou wel leuk zijn als ze dan weer beter is.

Zo, moest even klagen.

Groetjes Jolien

hi

das wel vervelend voor dr zeg nu weer ziek. hoop idd dat ze zich wat beter voelt als jullie weggaan.

toch veel plezier gewenst

groetjes angela

Wat vervelend... Ze zal komend weekend toch al wel weer wat zijn opgeknapt?
Ik hoop het iig voor jullie!

Birgit is ook non stop verkouden (sinds okt) , met een enkele dag niet er tussen en dan dient het volgende snotvirusje zich alweer aan, leve de opvang! Ik ben al een paar keer naar de HA geweest en er is verder niet ergs ofzo, gewoon allerlei verkoudheden en virusjes.
Fijn is dat, en ondertussen loop ik r ook mee :S Hopelijk is ze straks imuun voor dat soort dingen!

Gr Evelien

Hoi.

Nou, de koorts is gelukkig alweer wat   gezakt. Maar dat snot overal, ze vindt het zelf het leukste om met haar handje langs haar snotneus te wrijven en dan over het hele gezicht te gaan. Hahahaha, maar denk je dat ik het dan mag schoonppoetsen. Nee, dan wordt ze boos. Volgens mij denkt ze dat snot in het gezicht de nieuwste mode is.

Maar ik had de HA ook gebeld en die zei ook dat er een heleboel virussen zijn op dit moment en dat ze daar weer 1 van de pakken heeft.

Ik vind het KDV heel belangrijk vanwege het contact met andere kindjes, maar met deze virussen hoeft het eventjes niet voor mij.

We hebben al wel besloten dat we gewoon gaan dit weekend. En als ze echt nog superverkouden is, dan gaan we maar niet wandelen op het strand. We vermaken ons wel.

Groetjes Jolien

Hoi Jolien,

Waarom zou je niet lekker gaan wandelen op het strand. Kindjes met koorts mogen best naar buiten hoor.
Als het een zielig ziek vogeltje is, dan doe ja dat natuurlijk niet, maar uit je verhaal begrijp ik dat ze levendig zat is..... Dan mag ze best naar buiten hoor!

Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Lekker een weekendje uitwaaien aan zee!

Ik hoop natuurlijk dat Lune dan al weer beter is, maar ik wens jullie in ieder geval een lekker weekend.

Groetjes, Karin

Hai Karin.

Nee, Lune is idd niet een zielig ziek vogeltje. Kletsen, spelen, uit alles blijkt dat ze niet ziek is. Vanmorgen ging het gelukkig alweer een stuk beter, maar dat snot he?
En idd, we kijken wel even hoe het gaat. Toch lekker wandelen op het strand. Maar de weersvoorspellingen zijn niet al te best.

Nog 2 nachtjes en dan gaan we weg!! Heb er echt super veel zin in. Zal wel aan je denken als we daar zijn

Groetjes

Terug
Bovenaan