Grrrr.....begint al goed

A

Anoniem

Guest
Afgelopen maandag naar de HA geweest voor een doorverwijzing. Hij zou digitaal naar het ziekenhuis een verwijzing verzenden en dan zou ik gebeld worden. Niet echt handig als je een huis vol visite hebt (ma) en gewoon moet werken (di). Maandag had ik de oproep gemist, dinsdag de hele dag met de telefoon rondgelopen (tot aan de wc toe) en uiteindelijk zelf maar naar het afsprakenbureau gebeld. Wat blijkt: dit ziekenhuis doet het helemaal niet meer (?).

De HA-post kan ik alleen maar s ochtends tussen bepaalde tijden bellen, dus vandaag maar weer gedaan. Morgen moet ik hen weer terugbellen voor een nieuw verwijsnummer.(tussen 10 en 11 als ik in een vergadering zit grmpffff) en dan een ander ziekenhuis bellen. Zulke telefoontjes doe je niet en plein publiek, dus morgen maar weer op zoek naar een momentje en een ruimte om de telefoontjes te plegen.

Het andere ziekenhuis dat ik nu in mijn hoofd heb is trouwens wel goed aangeschreven in vruchtbaarheidsbehandelingen, dus dat is wel positief als dat nodig blijkt. Alleen wel verder weg, dus dat is wel balen.

Wenser

Begint idd lekker! Maar als je eenmaal het ziekenhuis binnen bent, zal het beter verlopen. Fijn dat jouw ziekenhuis goed aangeschreven staat!

Liefs Daisy

Wat een begin! Schiet niet echt op. Maar ik hoop voor jou dat het ziekenhuis wat je in de hoofd hebt, snel een plaatsje voor je vrij heeft!

Liefs mar

Wat een vervelend begin. Het komt vast goed als je eenmaal in het ziekenhuis binnen bent.
Maar eigenlijk raar dat je dan zelf belt en dat er dan maar beperkte openingstijden zijn... Maar goed...
Succes ermee.
liefs,

Wat een verhaal... Maar komt idd vast goed. Ik had er ook even moeite mee met hoe het reilt en zeilt in de medische molen, maar moet zeggen: als je eenmaal "binnen" bent gaat het allemaal makkelijker en soepeler. Dus go for it en ik hoop dat ze heeeel snel een plekje voor je hebben :)

Lfs van Mar

Vandaag na 15 minuten bij de dokter in de wacht en 15 minuten bij het ZH eindelijk een eerste afspraak kunnen maken. Helaas pas 1 augustus, dus dan zit ik al weer na mijn volgende eisprong en zullen ze wel pas de ronde erna onderzoeken kunnen doen.

Moest trouwens nog een verwijzing gaan opvragen bij de huisarts voor mijn man ook. Dus ik ga zo maar weer de 'wacht' in. Lekker hoor, al die telefoontjes die je op werk moet voeren. De communcatie in de gezondheidszorg is erg op elkaar afgestemd....

Wenser

Terug
Bovenaan