GRRRR buurtfeest

Dag dames
Ik moet even mijn gal spuwen. Wij moeten dit jaar met buren verderop het buurtfeest organiseren. Meestal is dit in sept, maar aangezien ik eind aug ben uitgerekend wilden we het nu in mei, juni of juli doen.
Tot zover alles goed, nu komt het. ik had 7 data aan die buren doorgegeven. krijg ik een mailtje terug (een week later pas ) met het berichtje dat ze maar 3 data kunnen. Goed ik een broefje rondgestuurd met 2 data in mei. helaas op beide data konden er een aantal niet. Ik via datumprikker.nl de andere datum toegevoegd (die zij ook zouden kunnen) krijg ik vandaag een berichtje (nu 2 weken later pas) dat ze die datum toch niet kunnen. Nou ik ben er helemaal klaar mee. Ik ben er zo druk mee en van hun hoor ik alleen dat ze niet kunnen.

Van mij mogen ze   het ook in sept wel doen, maar dan doen ze het maar mooi alleen.

Zo dat ben ik even kwijt.
groetjes een gefrustreerde daan

Pfff vermoeiend he dit soort dingen! Een dag vinden waarop echt iedereen kan is toch al vrij moeilijk. Misschien moet de de boel omdraaien. Doorgeven wanneer jij kan en het verder aan hen laten! Zo van jullie hebben blijkbaar een erg drukke agenda dus dan is het handig dat jullie de datum rondmaken...

Gr.ing

Hoi Daan,

Ik zou idd de bal terugkaatsen.. ook een mailtje sturen welke data jij kan en dan laat maar weten WANNEER we het gaan doen...

Ook een beetje aan jezelf denken!!!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan