grrrr mag ik ff voelen???

A

Anoniem

Guest
jeetje het wordt soms ech tte gek hoor, gister weer in de supermarkt een totaal vreemde: mag ik even aanje buik voelen??
na even nadenken heb ik hardop gezegd: als ik aan jouw tieten mag voelen!
Ze vondt dat heel raar maar ja ik ook dat iemand aan mij wil zitten doe ff normaal zeg ik vindthet verschrikkelijk als er iemand aan mn buik komt, doen ze normaal toch ook niet?
de brutaliteit zeg

maar ja ik heb nu de ideale afweer voor buikvoelers gevonden, en al denken ze dat ik gek ben het werkt wel..hihihiih

sorry maar ben t ff kwijt

gr brenda

Hahahaha geweldig je opmerking!!
Ik had het er toevallig gisteren over met m'n schoonzus.
Wij hebben allebei een eetstoornis gehad, en ik heb nogal
een 'buikcomplex' zeg maar, wat ik altijd het lelijkst vond aan m'n
lichaam.
En dan ben je zwanger, en zitten er zomaar mensen aan je buik te
voelen!! Dat voelt idd heel erg raar. Het is een intieme plek voor jezelf.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het vroeger zelf ook wel eens heb gedaan
bij tantes met een megabuik, dat ik ff wilde voelen hihi.
Maar het is idd heel erg vreemd, vooral als wildvreemden ineens
aan je gaan zitten.
Nu ben ik enorm trots op m'n buik hoor, zit er ook lekker mee te showen.
Ik hou jou opmerking ff in m'n achterhoofd.

xx Syrah

Haha, wat een geweldige opmerking zeg!!! Je moet er maar zo snel op komen.
Een wild vreemde, nee dat zou ik ook niet accepteren.
Verder willen vrienden vaak om mn buik voelen, en daar heb ik ook helemaal niks op tegen. Ik ben trots op mn buik!!

Groetjes, Ris 39w1d

wat een goeie!!!
Het is inderdaad te gek voor woorden dat veel mensen ineens de neiging hebben aan je te gaan zitten! Belachelijk vind ik dat. Ik ben nog steeds dezelfde, alleen zit er een kindje in mijn buik. Niet alleen het 'aanzitten' vind ik onbeleefd, ook de vragen die wildvreemden durven te stellen.. "weet je al wat het wordt?" "JA, EEN KINDJE" (en nou oprotten idioot!!)
Heb je geen recht meer op privacy als je zwanger bent ofzo?

Heerlijk om dit even opschrijven (typen)!

Liefs,
Bien

hahaha wat een goed antwoord,
gisteren werd ik ook opeens overvallen door een grote hand van de a.s. schoonvader van een van de grote zonen. zo gek. t is een beste vent maar dit is wel mijn buik!

gjes Miep36

Bij mijn vorige zwangerschap was ik nog vrij jong en naief. Nu ben ik
ook vrij jong, maar wat minder naief en ben dan ook zeker van plan om
er wat aan te doen als mensen zomaar aan me zitten.

Ben zelfs geneigd bij mensen die het niet vragen ineens inderdaad aan hun tieten te zitten of zo.

Jeeeezzz, MIJN buik!

Lynn

Wat een gave opmerking

Ik heb laatst iemand geslagen die aan mijn buik zat  Ik was weer sinds lange tijd eens in de kroeg, zit er een wildvreemde vrouw aan mijn buik te voelen. Tja, voor ik het wist had ze een rode wang ghehee. (ik schrok wel een beetje van mezelf, ben op zich niet zo'n opvliegend typetje)Gelukkig is ook daar heeeeeeeel veel begrip voor want de opmerking die ik toen kreeg was: Ach het zullen de hormonen wel zijn. Ik heb maar gezegd dat ik altijd mensen sla die niet met gewoon even van me af kunnen blijven!

Bekenden mogen echt wel aan mijn buik zitten, vind ik helemaal niete rg. Maar ik zie mezelf al op straat een vreemde vrouw betasten omdat ze een dikke buik heeft! Dat is toch ook gewoon te raar!?

Briljant! Ik wou dat ik het bedacht had !!!!
Tijdens mijn vorige zw.schap had ik niet zozeer last van onbekenden als wel van mijn schoonmoeder. Wetende dat ik niet fysiek ben ingesteld (behalve met mijn mijn man ) zat zij al aan mijn buik toen er nog geen buik was!!!!
13 weken zwanger was het oud en nieuw en een buik begon pas te komen met 20 weken bij mij..... wat doet ze???? Wenst eerst mijn buik(!) gelukkig nieuwjaar om mij daarna maar over te slaan . Wel mijn 'buik' aaien en begroeten en mij niet?????

Ik ben dus helemaal niet fysiek ingesteld en de enige die naast mijn man aan mijn buik heeft gezeten die zw.schap is mijn moeder.... nu had ik verder ook geen beweeglijk kindje, dus er viel ook niet vaak wat te voelen. Dus voor mijn moeder heb ik op het laatst een half uur op de bank gelegen en het kindje lopen lokken zodat zij hem (dat wisten we toen overigens nog niet dat het een jongen was) kon voelen: een heeeeeele blije oma .

Deze zw.schap heeft er niemand aan mijn buik gezeten, behalve dus wederom mijn man en nu onze oudste. Die is pas 1,5 maar hij vindt die dikke buik erg interessant. Komt regelmatig naar mij toe lopen en tilt mijn shirt op en roept 'baby!'. Zoooo lief .

Nou ja, lang verhaal geworden, maar ik ga die opmerking onthouden voor als er nog iemand komt de laatste 3 (of 5?) weken!!!! (moeten mensen het wel vragen natuurlijk en niet gewoon maar er heen vliegen)

Groetjes,
Marije (36wk en 6 dgn)

Terug
Bovenaan