Hoi meiden ,
Ik moet even mijn ei kwijt.
Mijn moeder past op Nikita als ik moet werken en dat vind ik wel fijn op zekere hoogte.
Gisteren kwam ik van mijn werk en vertelde ze me dat ze tussen de middag haar warm eten heeft gegeven , omdat ze haar brood niet moest.
Nikita die heeft de laatste 2 weken slecht gegeten en doet dat nog.
Volgens mij is dat een fase waar ze in zit.
Ik was daar eigenlijk best boos om , want Nikita heeft een vast ritme nu en daar wijkt ze nu van af.
Ze zei; ze heeft in ieder geval gegeten dat is het belangrijkste en dan geef je haar 's avonds maar brood.
Het gevolg is dat ze geen brood wilde hebben.
Als ik er dan wat van zeg dan gaat van nou als je het zo goed weet dan breng haar maar niet meer.
Mijn moeder weet dat dat niet kan , want ik moet werken anders komen we niet rond.
Kinderdagopvang kunnen we niet betalen.
En dat weet ze.
Ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken.
Ze zei ook van als weer beter eet dan kun je het weer omdraaien.
Ik vind van niet.
Bij Nikita zijn er tanden aan het doorkomen.
Ze heeft er nu 4.
3 van boven en 1 van onder en dat gaat nu best snel plus ze is verkouden.
Ik denk dat het ook daar aan ligt.
Ze speelt en kletst wat af en is altijd vrolijk dus het zal wel meevallen.
Ik weet niet hoe ik mijn moeder moet aanpakken, want alles wat ik zeg op wat voor manier dan ook het komt nooit goed over,
Misschien hebben jullie wat tips?
Ik moest dit echt even kwijt.
Groetjes Jessica Veraart
Ik moet even mijn ei kwijt.
Mijn moeder past op Nikita als ik moet werken en dat vind ik wel fijn op zekere hoogte.
Gisteren kwam ik van mijn werk en vertelde ze me dat ze tussen de middag haar warm eten heeft gegeven , omdat ze haar brood niet moest.
Nikita die heeft de laatste 2 weken slecht gegeten en doet dat nog.
Volgens mij is dat een fase waar ze in zit.
Ik was daar eigenlijk best boos om , want Nikita heeft een vast ritme nu en daar wijkt ze nu van af.
Ze zei; ze heeft in ieder geval gegeten dat is het belangrijkste en dan geef je haar 's avonds maar brood.
Het gevolg is dat ze geen brood wilde hebben.
Als ik er dan wat van zeg dan gaat van nou als je het zo goed weet dan breng haar maar niet meer.
Mijn moeder weet dat dat niet kan , want ik moet werken anders komen we niet rond.
Kinderdagopvang kunnen we niet betalen.
En dat weet ze.
Ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken.
Ze zei ook van als weer beter eet dan kun je het weer omdraaien.
Ik vind van niet.
Bij Nikita zijn er tanden aan het doorkomen.
Ze heeft er nu 4.
3 van boven en 1 van onder en dat gaat nu best snel plus ze is verkouden.
Ik denk dat het ook daar aan ligt.
Ze speelt en kletst wat af en is altijd vrolijk dus het zal wel meevallen.
Ik weet niet hoe ik mijn moeder moet aanpakken, want alles wat ik zeg op wat voor manier dan ook het komt nooit goed over,
Misschien hebben jullie wat tips?
Ik moest dit echt even kwijt.
Groetjes Jessica Veraart