Grrrr... verkeerd dag en nacht ritme

A

Anoniem

Guest
oooh ik heb zo de balen. Nora zit helemaal verkeer om in haar ritme. Als ik haar om 13 uur naar bed breng en haar niet wakker maak slaapt ze in een ruk door tot 23 uur.
Vanaf het moment dat ik dat in de gaten heb gekregen, maak ik haar standaard elke 3 uur wakker. Ik geef haar dan haar fles, ga nog lekker met haar spelen en laat haar daarna nog even in de box spelen tot ze moe is. Dan kan ze lekker naar bed en valt weer in slaap. En dan heb ik weer dat ik haar wakker moet maken. Maar 's nachts heeft ze dat dus niet.
Dan komt ze zelf om de drie tot vier uur. Ik word er helemaal gek van. Ben al twee weken bezig om dat om te draaien, maar het lukt voor geen meter heb ik het idee.

Weet iemand iets wat ik nog meer kan doen om weer eens lekker te kunnen slapen.

Yeppie
mv Nora 17-8-2008
mv Rens 16-3-2005

Hoi Yeppie,

Wat vervelend zeg!! Ik kan er niet zo heel veel over zeggen behalve dat ik weet dat het goed is dat de kleine overdag in daglicht ligt, dus:gordijnen helemaal open en niet stil doen in huis, dus gewoon je ding doen, het mag best rumoerig zijn.
En geef je vlak voordat je zelf gaat slapen je kleintje nog een voeding? Hierdoor ging Amy heel snel de nachten doorslapen.'s Nachts je kleintje zo rustig mogelijk voeden (weinig prikkels, weinig praten, alleen drinken en dan gelijk weer naar bed) doe je waarschijnlijk ook al.

Ik hoop dat ik je toch nog iets heb kunnen helpen maar verder denk ik dat je voornamelijk geduld moet hebben.  

Succes.  

Liefs,  
Marian  

Terug
Bovenaan