Ik moet me niet aanstellen dat weet ik allemaal wel en ik heb een gezond kindje in mijn buik en ben er hartstikke blij mee. maar toch zit het me dwars en niemand begrijpt me maar ik moet het toch even kwijt:
ik groei als kool en daar kan ik best van balen.
ik heb niet het postuur om een mooi klein buikje te krijgen, maar bij mij gaat het al lekker overal zitten (benen , heupen, billen, ) ben mijn hele leven al in strijd met mijn gewicht en heb er echt een obsessie voor. ik ben gewoon wat gezetter maar niet heel extreem.
wegen is voor mij ook een drama en ik heb voor mezelf besloten dat ik me niet meer eerder weeg totdat de kleine er is.
ben zo bang dat ik er straks echt moeite mee ga krijgen om het er allemaal af te krijgen.
het klinkt miss allemaal stom maar ik voel me er wel erg onzeker door.
thnx voor het lezen
ik groei als kool en daar kan ik best van balen.
ik heb niet het postuur om een mooi klein buikje te krijgen, maar bij mij gaat het al lekker overal zitten (benen , heupen, billen, ) ben mijn hele leven al in strijd met mijn gewicht en heb er echt een obsessie voor. ik ben gewoon wat gezetter maar niet heel extreem.
wegen is voor mij ook een drama en ik heb voor mezelf besloten dat ik me niet meer eerder weeg totdat de kleine er is.
ben zo bang dat ik er straks echt moeite mee ga krijgen om het er allemaal af te krijgen.
het klinkt miss allemaal stom maar ik voel me er wel erg onzeker door.
thnx voor het lezen