Grrrr....word gek van mezelf

A

Anoniem

Guest
Ff mijn ei kwijt (letterlijk en figuurlijk). Ben even in de war met mijn eisprong. Volgend mijn berekeningen was gister de beste klus dag. Maar gister was mijn vent ineens niet lekker. Dus geen sex. Echt irritant want normaal nooit een probleem en nu dus ineens wel. Hebben zaterdagochtend nog geklust, maar omdat ik ook ineens in de war ben met mijn eisprong heb ik t gevoel dat t deze maand mislukt is.
Ben er erg chagarijnig om.
Hoe kan dat nou??? Waarom laat ik me nu weer zo gek maken?
Super irritant. Ben net ook boos geworden op mijn vriend....lekker gezellig.

Dacht dat ik er nu wel relaxter in zou staan maar kennelijk niet dus.

Sorry moest t even van me afschrijven.

Vanmiddag toch maar even getest met predictor fertility. Deze gaf aan negatief. Nou snap ik er niks meer van.

Ha mama3007,

Ik kan me zo goed voorstellen dat je boos bent.
Ik was heel teleurgesteld toen mijn man medicijnen moest gaan slikken waarmee we geen baby's mochten maken. En dat 4 dagen voor mijn ei-sprong..... dus ik dacht, nou deze maand is weggegooid, lekker dan. En we mochten de maanden erna (tot aan oktober) ook niet weer beginnen. Dus een verplichtte pauze helaas..... Tot ik op mijn NOD een test deed, meer uit gewoonte dan dat ik dacht dat hij positief zou zijn. En ja hoor!!! Ben inmiddels in mn 13e week. Had het nooit verwacht. Misschien wel omdat ik er even helemaal niet meer mee bezig was. Dus misschien is het voor jullie ook wel raak. Ik denk echt dat minder er mee bezig zijn helpt. Ik weet het, moeilijk, moeilijk, moeilijk....

Succes!

Liefs

Terug
Bovenaan