Grrrr.... zucht....

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat ook? Hele dag telefoon met   de vraag hoe gaat het en   voel je al wat? Voor mij is het wachten spannend maar voor mijn omgeving nog meer volgens mij. Ik heb echt zo iets laat mij nou gewoon even met rust en als het geboren is dan horen jullie het heus wel.
Als ik sommige mensen aan de telefoon heb ben ik best kort af, maar gewoon de volgende dag weer bellen. Leuk die belang stelling maar nu even niet.
Kan mijn msn niet aan zetten of heb gelijk de halve vriendenlijst op e dak. Zo ook op hyves. Laatste loodjes hier, voel je al wat daar. Mensen ik ben het even beu.....Ik redt me wel en als het zover is horen jullie het wel.

Zo dat ben ik kwijt...

O, dank je wel!!!! Ik ben dus niet de enige!!!! Ik word er ook helemaal gek van, en ontzettend humeurig!!!
Laat me nou!!!! En idd, ik loop er nog steeds, nee, we hebben nog geen baby, en nee, ik ben nog niet bevallen en de rest van de wereld wel!!!!   Grrrrrr.....Heb ook helemaal geen zin om de deur nog uit te gaan, maar ja, moet toch elke dag wel even naar school om onze derde op te halen......... Maar zo laat mogelijk weg gaan, ben ik er zo kort mogelijk!!

Enne, idd, het lucht wel even op, gelukkig is nog niet iedereen bevallen en zijn er mensen die zich net zo voelen!!!

Liefs Hilma.

Ook ik word er ontzettend gestoord van!
Ik ben nu 37 weken en 5 dagen zwanger, dus kom nog niet eens in de buurt van de 40 weken, en word nu al constant gebeld met de vraag of ze al is geboren :S
Echt ontzettend frustrerend, in principe kan het nog wel 4 weken duren!
Maar om nou nog 4 weken van zulke telefoontjes te krijgen.....nee dank je!!

Liefs

Dit herken ik ook helemaal.
Maar ik kan ze het niet kwalijk nemen eerlijk gezegd.
Ik  probeer er goed mee om te gaan, want uiteindelijk is dit omdat ze er interesse in hebben, moesten ze dit niet doen zouden we ons mss ook niet goed voelen.
Aja, ik heb ook een vriendin die héél weinig van zich heeft laten horen gedurende heel mijn zwangerschap, ik kan zeggen dat dit ook niet plezant is.
Had dit niet verwacht van haar, maar het is toch zo...
Maar de rest is zoals bij jullie allemaal super bezorgd en nieuwsgierig, soms idd tot vervelends toe, maar ik neem het er maar al te graag bij!

Liefs,
van ons...

Ik weet dat de mensen het goed bedoelen. En aandacht heb ik ook nooit vervelend gevonden, maar nu na 9 maanden vragen, advies, tips, mogelijke uitgerekende datums, voorspellingen door de meest vreemde mensen ben ik het even zat. Ik wil gewoon dat mijn meisje wordt geboren en men mij tot die tijd met rust laat.

Terug
Bovenaan