grrrr......

A

Anoniem

Guest
grrrr,,,,,,,, de  zijn er weer.

nou is dat al balen, maar waarom 5 dagen te laat??? Ik ben altijd regelmatig geweest en ben nu mijn hele ritme kwijt.

Nou ja, op naar de volgende keer. Best wel K.. We zijn nu al 8/9 maanden bezig en iedereen om me heen raakt zwanger. Erg frustrerend.

Weet nu ook niet zo goed wanneer te wiebelen. mijn cyclussen waren 26,26,26,26,28,28,28,28, en dan nu 33. Ik voel mijn ei namelijk ook niet zo goed en ovulatietesten werkt niet zo goed bij ons. (dan voelen we ons verplicht en wil het niet meer).

Wie kent dit? EN hebben jullie ook tips?

gr. nina
(nu toch heel erg teleurgesteld)

Hallo Nina,

Wij zijn nu ook de 9e ronde ingegaan, eergisteren ongi geworden. Een dag te vroeg. Mijn cyclus is ook regelmatig, alleen twee keer 2,5 dag overtijd! Ik ken dat gevoel wel wat je hebt hoor! Het kan zijn dat je eitje wel bevrucht is geweest, maar zich niet goed heeft genesteld. Dan ben je eigenlijk wel even zwanger geweest zeg maar. Ik weet niet of jij dat gehad hebt, maar het kan wel. Dan kun je toch beter direct ongi worden dan dat je overtijd bent he? Dat vond ik zo erg dat ik overtijd was en de RD toch nog kwamen.

Liefs Yvonne

Hoi hoi,

ook ik ga mee naar de volgende ronde, ik ben sinds januari gestopt met de pil, maar dit wordt nu onze 4e serieuze poging.
Na vorige maand 2 dagen overijd te zijn, ging ik deze maand uit van 28 dagen cyclus, werd nu echter weer 2 dagen eerder ongesteld. Ondanks dat er kleine wisselingen zijn sinds het stoppen (27-27-26-26-28-26) ben ik redelijk regelmatig ongi, geen giga uitschieters in ieder geval.
Volgens de kalender van babybrabbel, die een gemiddelde cyclus van 27 dagen voor mij heeft berekend, is 29 juni aanstaande mijn vruchtbaarste dag en 30 juni de eisprong. Mijn volgende NOD staat dan gepland op 14 juli.

Ik weet best, in vergelijking met anderen zijn wij nog helemaal niet lang bezig, maar toch vind ik het erg  spannend allemaal. Ik heb, met uitzondering van afgelopen maand, iedere keer mijn eisprong kunnen voelen, maar ik heb nog geen enkele keer echte zwangerschapsklachten gehad die ik hier wel eens lees. Een paar keer een steek in de onderbuik misschien, maar geen overdreven moeheid, gevoeligere borsten of iets van die strekking.

We wachten weer met spanning af....

Liefs, Kriebels

Hoi Nina,

Shit zeg... inderdaad balen...

Ik heb misschien wel een tip voor je: http://www.fertilityfriend.com Op die site kan je al je cyclussen invullen en er wordt dan voor je berekend wanneer je ei kan zijn. Ik heb geen superregelmatige cyclus en bij mij werden drie mogelijke data gegeven. Flink klussen rond die periode dan kan je eigenlijk niet missen.
Ook spanning kan er voor zorgen dat je ongi later komt. Juist in deze situatie waar je zo gefocused bent op het wegblijven van je ongi.
Hoop dat het je kan helpen!

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan