GRRRRR Die man van mij.

A

Anoniem

Guest
Even spuien hoor.....

In het weekend geeft mijn man Bas vaak de fles. Vanmorgen gaf ik hem bij zijn fruit een flesje sap en zei nog tegen mijn man dat hij op moest letten omdat ik de M-speen (voor de melk) even op het sapflesje had gedaan. (Jullie voelen het vast al aankomen).

Na de boterham ging Bas naar boven met mijn man. Nog een flesje melk en dan lekker slapen..... Hij dronk nauwelijks iets. Mopperde en huile nogal lang voordat hij in slaap viel. Ook na dat slaapje was hij een beetje huilerig.
Ik ga me dan meteen zorgen maken. Wat zou er aan de hand zijn..... Hij drinkt zo slecht.... Hij zal toch niet ziek worden......
De groentehap ging er echter in als koek. Ik weer een beetje gerust gesteld, maar toen het was weer drama toen Bas daarna weer ging slapen met een flesje met. Hij dronk maar 40 cc (normaal zo'n 120 cc)maar wilde de fles absoluut niet meer  en kwam maar moeizaam in slaap. Ik weer ongerust.

Zie ik ineens de fles op het aanrecht staan...... Vraag mijn man: "Heb je hem die gegeven?" "Ja, Hoezo?" "Daar zit de S-speen op! Dat zie je toch meteen!"
Het arme kind heeft zich twee keer een ongeluk lopen zuigen terwijl er niks uit de fles kwam. De spenen zien er verschillend uit, dus ik zie dat, maar mijn man let daar dus gewoon niet op. Ik kan dan echt boos zijn. Loop ik me de hele dag zorgen te maken om niks.

Zo dat lucht op!

Groetjes, Karin

Hahahaha wat kunnen mannen toch PRUTSERS zijn zeg!!! DHUHUUUUHHHH!! Pffffffffffffffffffff! Wat zou ik kwaad worden zeg. Als het niet lukt test ik ALTIJD ff de speen. Maargoed mannen blijven mannen he!

x ing

Hoi,

dat is man eigen hoor. Daar moet je je helemaal niet druk om maken. Zonde van je tijd. Ze bedoelen het goed maar staan gewoon niet stil bij zulke dingen. Daar zijn vrouwen gewoon beter in. Ik vergeet bijv. altijd de kliko aan de weg te zetten maar hij nooit. Daar zijn mannen weer beter in.

Groetjes van marloes

Ja, zo zijn mannen idd.
Ze bedoelen het zeker goed!!
En weet je wat ook zo is?? Moeders denken altijd alles beter te weten, en da is tuurlijk vaak ook wel zo, maar is nie leuk voor de mannen, toch?

Ik heb altijd het idee dat die van mij zich er totaal niet in verdiept.
Hij doet best veel in huis hoor Was op hangen strijken of stofzuigen. Meestal doe ik het maar hij is niet te beroerd het even te doen als hij tijd heeft.
Maar dan moet  hij het wel zien.

Met de fles zet ik gewoon alles klaar.
rijstebloem zet ik klaar in een aprat potje met erop hoe laat ze het erbij moet.
Goede speen ernaast en de voedingen zet ik klaar in bakjes.
Gaat goed.

Alleen had hij in het begin de luier verkeerd om Achterstevoren omgedaan.
Snap nog steeds niet hoe die de luier vast heeft gekregen.
Maar dat is maar een keer gebeurd

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2008 10:55:42'));

Ja, zo zijn mannen idd.
Ze bedoelen het zeker goed!!
En weet je wat ook zo is?? Moeders denken altijd alles beter te weten, en da is tuurlijk vaak ook wel zo, maar is nie leuk voor de mannen, toch?

Hoi,

Ben het hier ook heel erg mee eens!
Meestal weten we het beter omdat wij (over het algemeen) het meeste er mee bezig zijn.
Ik zou ook boos zijn maar we moeten er wel bij stil staan dat ze het niet expres verkeerd doen, ze doen hun best en het is niet leuk als we alleen maar zeuren dat ze het verkeerd doen, ik moet daar zelf ook wat meer op letten.

Fijn dat dit forum bestaat, kunnen we hier onze frustraties    kwijt en lief blijven    tegen de mannen, haha!

Groetjes Caatje

ha ha ha ha. Dat had hier ook kunnen gebeuren. Heerlijk dat het overal het zelfde is met die mannen!!!!!
Succes nog even en het is zo weer maandag. Tijd voor rust, regelmaat, reinheid......

Groetjes Lynn

quote: kaatje o reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2008 13:46:19'));

Alleen had hij in het begin de luier verkeerd om Achterstevoren omgedaan.
Snap nog steeds niet hoe die de luier vast heeft gekregen.
Maar dat is maar een keer gebeurd.

Ja, dat vraag ik mezelf ook af hoor!! Haha!!
Kun je het niet een xtje aan hem vragen??

Terug
Bovenaan