grrrrr,ik groei dicht!

Haha,nee hoor,dat valt wel mee.
maar ik ben sinds ik gestopt ben met roken,al 3 kilo aangekomen.
Ik vreet ook werkelijk de hele dag door en heb de kaken nauwelijks op elkaar.
Nu kan ik het wel hebben(nóg wel tenminste),maar het moet wel een beetje leuk blijven natuurlijk.
Heeft iemand ervaring met zo'n step apparaat?
Lijkt me wel een leuke bezigheid om een beetje vet te verbranden,lekker steppen met de tv aan,ding kan gewoon in de kamer blijven staan.,echt een ding voor mij!
Zakje chips erbij,haha,nee hoor.
Naar de sportschool is niet mijn ding,moet ervoor de deur uit en zo,dat wordt toch niks...
Die 3 kilo vind ik geen probleem hoor,begrijp me niet verkeerd,ben nog slank,maar het moet niet veel meer worden...
Dus dames,tips zijn welkom!!!
Groetjes Tanja

Hou vol Tanja!!
Over een poosje zeg je.. ooh was dat alles.. had ik veel eerder moeten doen..
Ik ben toen gestop mbv dat boek van Allan Carr, dat heeft mij echt geholpen, dat ik nu nog steeds 10 kilo zwaarder ben als voor mn zwangerschap zal best ook met stoppen met roken hebben te maken en luiheid en vreetneigingen haha Nou ja.. beter als roekn denk ik dan maar..
Heb ooit een stepapparaatje gehad en na 3 jaar weer op marktplaats verkocht.. voor mij hielp t dus niet..

Nou hou vol, veel sterkte!!

Wat goed zeg dat je nog steeds gestopt bent!!!
Maar zo'n stepp apparaat heb ik ook gehad. Ik deed er nooit iets mee. Dus als je echt van plan bent hem te gebruiken is het misschien wel leuk, maar ik liet dat ding gewoon staan haha.

Toen ik ging stoppen met roken ging ik heel veel water drinken ipv snoepen. Ik wilde dan ook echt niet aankomen door het stoppen. En dat is me gelukt. Ik was geen gram aangekomen. (Nu na de zangerschap zit er nog steeds 7 kilo teveel aan)

Maar goed volhouden zo!!!

Succes.
Gr. natasja mv Jamie

hoi hoi,

ben nadat ik gestopt was met roken 10 kilo aangekomen  en darna werd ik zwanger.... je begrijpt... mijn oude lichaam is historie. Ik weeg nu nog 4 kilo zwaarder als voor mijn zwangerschap maar ik krijg die laatste kilo's er niet vanaf.
Ik heb ook een stepapparaat, het is er fijn ding alleen de kilo's raak ik er in elk geval niet mee kwijt. Je krijgt er meer beenspieren mee and that's it...
Ik had ook een cyclo-trainer ofzo.... waar je een soort nordic-walken opdoet. Daar krijg je veel conditie van alleen viel ik er ook niets vanaf...

ben ook dus nog opzoek naar het perfecte apparaat....

succes, en knap dat je bent gestopt met roken, volhouden hoor!!

liefs
di silva

Volgens mij is er echt niemand die dit soort apparaten lang gebruikt.......... Hier staat alweer weken zo'n buikspiertrainerding in de slaapkamer. Eerst stond ie alleen stof te vangen, nu is ie al gedegradeerd tot kleerhanger. Zucht!!

Maar goed: je bent nog steeds gestopt!! Echt goed hoor, hou vol. En die behoefte aan eten neemt echt wel af (en anders snak je toch gezond: fruit, kaugum dat soort zaken)> Niet te streng even voor jezelf!

Groetjes
Susan

Nou,ik lees al dat niemand goeie ervaringen heeft met apparaten...jammer!
Zo'n step leek me nog wel een relaxte manier om een beetje in vorm te blijven...wil er natuurlijk niet al te veel voor doen
Misschien moet ik ook niet zo hard zijn voor mezelf,en eigenlijk voel ik me ook wel een ongelooflijke zeur.
Kijk naar Kitty,dat vind ik dus echt geweldig,zóveel afvallen.
Petje af,want dat  zal heel zwaar zijn kan ik me voorstellen!
Ik ben eigenlijk niet eens te zwaar(59kg)en loop al te zeuren.
Maar goed,dat komt ook omdat ik altijd ver onder de zestig zat,en nu akelig dichtbij kom,haha.
Ach,eerst maar eens zorgen dat ik van de ellendige peuken af blijf,daarna zien we wel weer verder!
Maarrrrrr,als iemand hét ultieme afval-apparaat weet,voornamelijk de love handles,schroom niet dit met mij te delen!
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan