grrrrr....mannen....!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik had gisteren het gevoel dat ik mijn eisprong had en meneer wilde niet klussen! Hij had geen zin en was echt niet vooruit te branden...zoooo gemeen!!!! Mannen!!!!

Ik weet voor 90% zeker dat het gisteren dé dag was.....

Groetjes, Tessje.

hoi tessje
heb je het niet toevallig de dag ervoor of de dag daarvoor gedaan?dan kan t alsnog raak zijn?ik snap je teleurstelling hoor.ik heb deze maand getemperatuurt en vorige week vrijdagochtend knalde mn temperatuur ineens omhoog.eisprong gehad dus.lekker ongelegen want mn mannetje zit de hele week in t buitenland,dus we hadden het zondag voor t laatst gedaan.toen heb ik ook wel even moeten slikken,maar t is wel beter zo,want ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad en een menstruatie afwachten is beter.ik wou t eigenlijk niet,maar zo is t ongewenst toch gebeurt.maar voor jou is t niet leuk.vertel je je man als je je vruchtbare dagen hebt?ik expres niet.het lijkt me voor een man frustrerend of misschien zelfs afschrikkend als "het moet".2/3 keer in de week voor de lol hobbieën moet voldoende zijn.succes en ik leef met je mee hoor.t voelt toch als een gemiste kans(behalve als je het dus eerder deze week gedaan hebt!).
groetjes kari

Hoi Kari,

Wat erg voor je dat je een miskraam hebt gehad. Dat moet vreselijk zijn om mee te maken. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. Vervelend dat je man weg was zeg, dat lijkt me ook erg frustrerend.

Mijn vriend weet niet precies wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, maar hij kent me zo goed dat hij het snel doorheeft...Hij wist dat het gisteren één van de vruchtbare dagen was, maar hij vertikt het om te doen als ie echt geen zin heeft. We hebben het eergisteren wel gedaan, maar ik weet niet, ik had gisteravond het gevoel dat het moest...

Nou ja, we zien wel. Nu maar twee weken afwachten, he?!

Groetjes, Tessje.

Hoi Tessje,

Mijn vriend zegt altijd dat je dingen niet kunt afdwingen.....al zou ik het graag willen. Als je partner echt geen zin heeft, dan lukt het toch niet....
Ik baal ook als een stekker als hij geen zin op de dag dat ik denk m'n eispong te hebben, maar daar kun je weinig aan doen.
Succes met wachten.
Groetjes KL (ronde 7 na mk)

Hoi Tessje,

Je kunt de hele maand zwanger raken maar in het bijzonder de dagen voor je eisprong. En de zaadjes van je man kunnen ook nog eens iets van 5 dagen overleven dus de kans is er nog steeds hoor.

Push het inderdaad maar niet... Daar houden mannen al helemaal niet van! Geef je man maar het idee dat het je niets uitmaakt en je zult zien .... dan komt hij wel!

Succes,
Heitje

Heej meiden,

Ik heb het ook niet aan hem laten merken. Ik denk dat ie wel weet dat ik het niet leuk vond, maar ik heb er geen punt van gemaakt zeg maar. Alleen hier op het forum heb ik even mijn frustratie geuit.

Ik wacht gewoon af en hoop dat het klussen de dag voor mijn eisprong nuttig is geweest.
Thanks voor jullie berichtjes!

Groetjes, Tessje.

heej tess

balen zeg, kunnen we weer samen balen....... gister mijn temp 0,4 naar benee!:(

en dat op mijn birthday,...... weer anderhalve maand wachten...!!!!!
ik mail je nog en ik duim heeeeeeeeel erg voor je,
kus mayo

Hi Tess,

Shit zeg, normaal moet je je van je afslaan  en op het moment supreme wil 'ie niet.
Maar wie weet heb je mazzel en is het wel gelukt.

Zal voor je duimen!

Tijs

Terug
Bovenaan