grrrrr zakkenrollers blijf van mijn en andere hun spullen af.

gister was ik met iris naar de kapper geweest. maar omdat de belgen en duitsers vrij hebben was het vrij druk in de stad. ik dacht nog doe mijn tas maar om mijn schouder en het klepje en rist dicht.
ik ga vanuit de kapper naar de c&a 4 minuten lopen.
bij de c&a pak ik een paar kleren voor iris en loop naar de kassa, hier staat een lange rij en ik besluit te wachten tot ik aan de beurt ben.
ben ik na  16 minuten aan de beurt. zie ik dat mijn tas open is en mijn beurs weg.
ik de kleren weg laten hangen en ben onderweg naar het politiebureau. want alles zat er in pasjes en buskaart sleutel enz. onder tussen bel ik mijn man op. en vertel het verhaal. ik hang op en loop verder belt mijn man terug dat ze mijn   portomonee bij de boekhandel hebben gevonden. alles zat er nog in behalve dan mijn klein geld rond de 8 euro en 10 euro papier geld.

grrrr waarom kunnen ze niet van andermans spullen af blijven,

Wat een kloojoos! Toch ongelofelijk, zo vlug als dat gaat hè. Lijkt wel of je het steeds meer hoort, dat zakkenrollen voor wat geld. Ik vond afgelopen zondag nog twee portemonnees waar ook alleen het geld uit was. Heb het maar snel naar de Politie gebracht. Geluukig maar dat jij ook bijna alles terug hebt gekregen, heb je ieder geval de ellende van het vervangen niet. Maar wel heel vervelend voor je!

ps. tegenwoordig doe ik zelfs de auto van op slot als ik er in zit. “Ze” jatten het ook zo van je stoel... *#$%^&*

Terug
Bovenaan