Grrrrr

Hoi meiden,

Zit hier op mijn werk een beetje mijn tranen binnen te houden. Ben het net geworden of laat ik het zo zeggen het begin is er. Jeetje ik kan wel gillen, janken, stampvoeten enz enz enz  en ik moet hier nog minstens een half uur zitten. Het is echt niet eerlijk!!! Ik had het zo gehoopt zeg! Weer een maand voorbij. Wat wordt je hier moedeloos van zeg. Weer helemaal opnieuw beginnen.... Ik zie het geloof ik niet helemaal meer zitten op dit moment.

Gelukkig kan ik hier een beetje mn gevoel kwijt.

Bedankt weer en succes allemaal!

Liefs
patricia

VET KUT!!

K kan t anders niet omschrijven... k zit in de zelfde situatie..rooie krengen zijn weer aan het arriveren...Balen..

Hou je taai! En veel succes de komende dagen met de rooie duivels maar weer overleven en positief kijken naar de toekomst!!

Toi toi

Hoi Simoon,

Ik ben wel blij dat ik hier terecht kan hoor. Zoveel mensen in mijn omgeving weten niet waar we mee bezig zijn dus veel gelegenheid om stoom af te blazen heb ik niet. Ze keken wel even vreemd op daarstraks omdat mijn stemming ineens 360 graden was gedraaid. Nou ja pech dan maar!

Het regent nu hier dus dat past mooi bij mijn stemming alhoewel ik net wel een poging heb gedaan om mezelf wat op te vrolijken. Ik dacht haal ik een hele grote bos met gekleurde tulpen. Nou mooi niet dus! Ze waren allemaal bekant uitgebloeid, het is me niet gegund vandaag. Ik ga maar even in een hoekje zitten kniezen, dan kan ik me meteen opladen voor de volgende ronde. Heb de Clomid alweer in huis. Nu nog een beetje positieve energie..........

Jij ook sterkte!!!!

Liefs
patricia

hoi patricia,
klote zeg, ja ik begrijp je gevoel van weer een maand voorbij. Soms is het ook moeilijk om je telkens weer opnieuw op te laden. Het is een hoge stijle berg, maar probeer het uiteindelijke doel niet uit het oog te verliezen. Maar ja mooie praatjes he, soms duurt het gewoon fucking lang. Meid koop een flinke reep chocola , dvd-tje (een leuke) en geef je zelf de ruimte om even flink te balen. Vandaag is mijn ongi ook opgekomen, morgen zal het wel helemaal echt zijn. Tja baal er wel van, maar ben na 2 jaar niet meer helemaal overstuur. Ik heb de clomid ook in huis voor de iui, dus we zullen deze ronde samen lopen.

liefs simone

hoi patricia

ongi worden het zou verboden moeten zijn het is om te huilen  elke keer maar weer. Ik herken het gelukkig kan je hier je verhaal kwijt. Je krijgt soms ook van die leuke reacties uit de omgeving (doordat ze niets weten)...... bah!!!!!!!!!
Ik wens je veel sterkte zorg goed voor je zelf en boos worden lucht ook op!!!!

groetjes rozemarijn

meiden ik wil even zeggen dat ik met jullie meebaal, waarom is het toch allemaal zo oneerlijk verdeeld in de wereld. Je wil zo graag maar waarom gaat het niet!!!   en soms heb je gewoon niet meer de fut om gezellig te doen. Soms denk ik ook hoelang hou ik dit nog vol.
Maar ook positief blijven is een kunst, en ik hoop dat het jullie ook blijft lukken.succes met alles en een dikke knuffel, liefs ilona

Meiden,

Jullie zijn geweldig! Bedankt voor de reacties. Het gaat nu alweer een stuk beter. Mijn mannetje was erg lief voor me gisteravond. Baalde meer voor mij als voor zichzelf maar ja hij is er een stuk minder mee bezig dan ik. Hij is ook altijd zo heerlijk positief dat aan het einde van zo'n huilbui ineens de zon weer gaat schijnen en je weer zin hebt in de volgende maand. (bij wijze van spreken dan hè) Fijn weer een inwendige echo en blauwe plekken van de bloedprik. Maar ik mag niet klagen want ik hoef iedere maand maar twee keer naar een afspraak terwijl sommige van jullie een aantal dagen achter elkaar naar het ziekenhuis moeten.

Simoon leuk dat we samen deze cyclus te lijf gaan.

Sterkte & Succes allemaal
Dikke knuffels
patricia

Balen meiden!! De teleurstelling wordt toch elke maand zwaarder te verteren he!
Door de berichtjes heen lees ik dat jullie alweer een beetje het zonnetje zien schijnen! GOEDZO!!!!!
Keep up the good spirit!

Lfs inge

Terug
Bovenaan