Grrrrr.....

Hier krijg ik werkelijk een sik van. Vandaag maar weer naar het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe dat nou zit met ongi worden en zo. Zegt de verpleegkundige die ik vandaag aan de telefoon had dat die bruine afscheiding van vorige week als ongi geldt (omdat ik de pil heb geslikt heeft mijn lichaam geen slijmvlies etc aangemaakt, waardoor je geen rood bloed krijgt!!!!). Dus ik had gewoon vrijdag moeten beginnen met Gonal F spuiten. Whaaahhhhh. Fijn dat haar collega op vrijdag mij zo'n lekker weekend (maar niet heus) heeft bezorgd. Begon echt aan mijn lichaam en mijn medicijnen te twijfelen.
Nou moet ik vanavond beginnen met Gonal F, dat worden dus vanaf nu twee spuiten per avond, en ik ben al zo'n held en dan volgende week maandag voor de echo om te kijken wat de oogst gaat worden.....
Spannend
groetjes Sherene

Kan me voorstellen dat je baalt van het ziekenhuis. Voor jou is het zo belangrijk terwijl je voor hun een van de velen bent. Maar het komt gelukig toch nog goed. Succes! groetjes

Het ergste is nog dat je tijdens het telefonisch spreekuur belt en dat je dan verkeerd wordt voorgelicht! Tijdens zo'n spreekuur  verwacht je toch  dat de verpleegkundigen weten waar jij het over hebt en wat ze je moeten vertellen! Maar toch gelukkig dat ik kan beginnen met spuiten. Ik was op het ergste voorbereid: "tja nu bent u te laat om nog te beginnen dus komt u maar na de zomer terug!"
 groetjes Sherene  

Terug
Bovenaan