grrrrrr hele nacht wakker

nou t ging weer goed..... eerst Gijs van half 2 tot half 4 en Feline begon om half 5 om mama te roepen. Dus nu doodmoe, maar erg blij, want mijn moeder en partner komen helpen vandaag.

Ik ga wel t cb bellen, ik wil naar een kinderarts voor reflux en als t nodig is wil ik medicijnen, want dit gaat niet langer zo.

groetjes Maris

Heb je het cb al gebelt.
Misschien is Gijs nog geen doorslaper maris, Ik ken genoeg kinds die niet doorslapen voordat ze 2 zijn, Ik wil niet je hoop in de grond boren nartuurlijk, want Gijs kan wel doorslapen.

Gr Linda

Lekker dan, al mijn hoop in de grond geboord....

Gijs is wel echt een doorslaper denk ik, want hij kan t wel en is dan ook veel vrolijker. Ik heb morgen een afspraak bij de HA. Ik wil een doorverwijzing naar een kinderarts, die moet hem checken op reflux en dan medicijnen. Weet je, hij heeft gewoon pijn als hij huilt, dat hoor ik nu aan zijn huiltje. En zijn slokdarm kan dus ook flink beschadigen daardoor (als t al niet is gebeurd). Dus nu moet er iets gedaan worden.

Het cb gebeld, die zeggen dat ik via HA moet doen.

liefs Maris

Hoi Mariska,

ik hoop echt dat er nu eens wat uitkomt en dat daar dan wat aan gedaan kan worden want als je hoort dat je kind pijn heeft dat is echt erg.

Over het doorslapen, bij mij sliep geen van de 3 kids door voordat ze 1 1/2 waren. En Gijs is best nog jong maar als je zelf echt het idee hebt dat er een (medische) oorzaak voor is moet je gewoon een verwijzing voor de kinderarts vragen.
Dan kunnen ze hem eens een keer helemaal nakijken.

Nou heel veel sterkte, ik benijd je niet hoor maar weet precies hoe het voelt.

groetjes chimene

Moedergevoel vind ik altijd heel belangrijk. Vaak voel je zelf het beste aan of het gewoon niet doorslapen is, of dat er meer aan de hand is. Als jij het idee hebt dat het door reflux komt, wat natuurlijk goed mogelijk is, moet je er wat mee doen!!!

Sterkte!!

hey mariska,

Inderdaad wat ze hiervoor ook al zeggen, gewoon je moeder gevoel volgen.

Hou er rekening mee dat ze gijs dan voor 24 uur (tenminste zo ging het bij Birgit) zowizo in het ziekenhuis hebben voor de test, die gaat via een sonde door de neus, waar een zender op zit die de zuurgraad meet. Elke keer als je hem dan oppakt moet je dat invoeren op het apparaatje en neerleggen ook, net als eten... na 24 uur wordt een uitdraai gemaakt en kunnen ze precies zien of er idd reflux is.. Bij Birgit was er dus niets, maar toch de medicijnen zoals ik eerder al zei..

Ik denk dat ze het zo ongeveer ook bij Gijs zullen doen? Wij hebben Birgit laten opnemen voor een weekje, gewoon omdat we er helemaal doorheen zaten...

heel veel sterkte/ Succes. Ik hoop echt dat er wat uitkomt!
Ik weet hoe de teleurstelling voelt als je even denkt de oorzaak te hebben en dat het vervolgens niet zo is..

heey Mariska.

Wat vervelend dat het allemaal zo gaat.
Ik weet echt wat je voelt.
Sophie heeft ook het eerste jaar in haar leven zo geleefd. Is ook 7 keren in het ziekenhuis opgenomen. ook omdat wij er helemaal doorheen zaten. En ook wel een aatal keren met echte ziekte oorzaken.
Maar het zou dus heel goed kunnen dat de kinderarts niets kan vinden. Ik zou er dan ook op staan om die zuurgraadmeting te laten doen. Maar als daar niets uitkomt is het misschien handig om hem ook een week daar te laten zodat jullie even bij kunnen tanken. Ze maken daar dan een schema om hem in een goed ritme te krijgen. En ja...hier werkte het prima en sliep sophie door. TOTDAT ze weer thuis was. Daar was het gelijk weer heel de dag EN NACHT huilen. Totdat we er achter kwamen dat ze niet tegen kraanwater kon, In het ziekenhuis kreeg ze namelijk steriel water.
Dat zijn we toen thuis ook gaan doen. Toen waren alle problemen over. Ze was toen al wel 11 maanden.

Maar succes ermee. Ik hoop dat je een beetje gauw terecht kan. meestal is het zo vol gepland.

groetjes Marianne

Terug
Bovenaan