Grrrrrr het eerste kwaaltje

Ja hoor zwanger en wat heb je dan: Kiespijn! Nu had ik al een afspraak om er vanmiddag 1 te laten trekken, maar nu begint weer diezelfde kant als aan het begin van de eerste zwangerschap te jotteren. (tegenoverliggende kant waar er vanmiddag 1 uit gaat) Volgens de tandarts kan dat niet. Heb nooit last van mijn gebit en als ik zwanger ben dus wel. Hoop wel dat ik nu niet weer zoveel hoef te tobben.

jasses, niets is zo erg als kiespijn. of zo ie zo pijn in de mond.
en de tandarts kan wel zeggen dat het niet kan, maar jij voelt t toch. hopelijk mag je er iets voor nemen. en helpt dat ook.

suuk6 bij t trekken iedergeval, brrrrrrrrrr

knuf smooty

Jeetje alweer?? hoop echt dat hij morgen alles ff in 1x kan doen en je er geen last meer van krijgt!

Ik heb zoals je weet precies hetzlfde, elke zw,schap gehad, ammehoela dat dat niet kan!!!!
Ben gister nog geweest en over 2wk de laatste keer (hoop voor lange tijd) dan zijn allebei de noodvullingen eruit en kan ik hopelijk weer fatsoenlijk eten!

Veel succes, niks zo´n ellende als tandpijn in de zw.schap ;-((

Al eerste van harte gefeliciteerd dat had ik nog niet gedaan door de drukte..
bah hoop voor je dat het snel verholpen word en sat je verder geen kwaaltjes krijgt

Ja hij is eruit. Had er vorig jaar ook 1 laten trekken en nu aan de andere kant dus ook. Ik had erg weinig plek, hij was al een paar keer gevuld en was weer een stuk af. Dus nu is het weer symetrisch hahhahaah. Ben blij dat ie er uit is en heb eigenlijk weinig last, behalve van de plekken waar hij de verdoving gezet heeft. Hij moest namelijk nog 2 keer bijspuiten. Iets minder fijn. Hoop nu dat het er bij blijft. Anders heb ik straks niks meer over hahahahha.

Terug
Bovenaan