grrrrrr het forum doet errug raar.... dus maar ff zo.... voor iedereen hier

Hallo meiden,

Hier even een berichtje van mij...
Ik wilde op verschillende topics reageren, maar tot nu toe lukt me het alleen bij de topic van Kruimel. Maar dat ook na tig keer proberen...

Het forum doet heel raar!!!

Anita (cooper) las dat je bezig was met IUI in eigen cyclus. Heel veel succes meid. Ik duim voor je.
Ginger, ik las dat je helaas weer naar een nieuwe ronde moet... Ik duim voor je.
Lieve lieve andere meiden,

HOe gaat het met jullie?
Al ben ik niet meer het meest actief op het forum, ik denk echt nog heel vaak aan jullie.
HEb trouwens het idee dat meerdere meiden het forum wat minder bezoeken de laatste tijd.... Of heb ik het mis?

Hier gaat alles zijn gangetje.
De 1e wachtweek zit er op.... NOg een weekje te gaan.
Dus het wordt hier komende week weer een beetje spannend...

Nou meiden, jullie horen van me!
Voor jullie allemaal heel veel succes, met de hormonen, de echo's, de wachtweken of wat dan ook. Ik denk aan jullie en brand voor jullie allemaal een kaarsje!!!

Liefs,
mama Peet

Hoi mama Peet,

Fijn om weer eens wat van je te horen. Al had ik graag heeeeel goed nieuws van je hopen te lezen...... Maar goed, het blijkt wel dat het echt niet bij iedereen allemaal zo vlotjes verloopt. Steeds maar die hoop en teleurstellingen. Bah...soms komt het echt mijn strot uit!!

Lief dat je even aan me dacht met het schrijven van je berichtje!
IUI 3 is dus weer mislukt en vanmorgen te horen gekregen dat ik een cyste van 3,5 cm heb ontwikkeld na het gebruik van Clomid 100. Deze maand dus geen IUI, advies was om te starten met de pil, maar dat wil ik niet. Het kan zijn dat de cyste deze maand vanzelf weggaat anders moet ik alsnog aan de pil. Maar ik hoop dat het vanzelf gaat. Zo'n raar idee dat je zwanger wil worden en dan aan de pil moet! Ik heb ook al genoeg zooi in mijn lijf, ik hoef even niets anders meer.....

Hoe is het met jou? Kom je de wachtweken aardig door?
 Ik zal flink voor je duimen!!!!!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan