grrrrrr,sommige mensen...!!!

Bah,even mijn woede bij jullie kwijt mopperen hoor...
Ik zit net met mijn nichtje aan de telefoon,even gezellig bijkletsen.
We kregen het over mijn wens voor nog een derde kindje.
Ik vertelde haar dat ik het écht heel jammer vind dat manlief geen derde meer wil en dat ik daar soms heel verdrietig van word.
Weet je wat ze zegt?
Ach,maar wie zegt dat dat een meisje wordt,misschien krijg je wel wéér een jongen.
Nou ja zeg!ik ben me toch boos geworden!
Ik wil geen derde omdat ik een meisje wil,ik wil een derde kindje,geslacht maakt me geen bal uit!
Écht niet,ik zou het super vinden om mama van drie jongens te zijn!
Bah,wat zijn sommige mensen toch ontzettend dom!
Zo,dat is eruit!Haha.
Groetjes Tanja

Oh dat is inderdaad niet echt een leuke reactie.
Vervelend joh.. denk je het met iemand te kunnen delen, krijg je zo'n antwoord... pfff
Maar begrijp je wel hoor, mijn vriendlief wil ook geen tweede en ik eigenlijk wel in de toekomst...
Lijkt me zo leuk een broertje of zusje voor Annique.
liefs Sandra

Tsja, echt tactisch is het niet. Maar ik denk dat dat meer zegt over haar eigen iedeeen en gevoelens. Heeft zij zelf misschien een wens voor een meisje? Of heeft ze eerst een jongetje gehad en wilde ze heeeeeeel graag een meisje. Misschien vergeet ze dan even dat jij er misschien wel eens anders over zou kunnen denken. Ik hoop niet dat julle hierdoor blijvende ruzie hebben, want dat is het niet waard.
En ik hoop voor je dat je man nog bijdraait. Zou wel leuk zijn!
(ik moet ook eerst nog wat overredingskracht hebben voor de tweede hoor)
Liefs Nelleke

he lekker opmerking dan (NOT)!!

hier zijn we er nog niet uit, dus ik kan je gevoelens niet delen, maar hoop dat je wens uiteindelijk vervuld wordt!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan