Grrrrrrmmmbbbbblllll

Ik moet even mn ei kwijt. Ik heb in mijn voortuintje 2 grote plantenbakken staan met 2 ontzettend mooie blauwe Hortensia's. Nu heeft een malloot gisteravond de grootste bak (hier zaten meer als 35 bloemen in) meegenomen, deze om de hoek ondersteboven gezet om de pot mee te nemen en de plant doodleuk te laten liggen. Ik ben daar echt boos over. En niet vanwege de prijs van die plant en de pot, maar meer vanwege het feit dat men gewoon van een ander z'n spullen af moet blijven.
En als die pot nou nog duur was, maar ook dat is niet het geval. Ik baal er echt van dat deze plant zo beschadigd is, ik had deze vorig jaar van mn schoonmoeder gehad. Die weet dat ik helemaal gek ben op deze planten en er ook superzuinig op ben.

Moet het even kwijt.

Groetjes,

Annemiek

goh wat irritant zeg.
Hoe haalt zo iemand dat in zijn hoofd!
Wij hadden ons bootje mooi afgedekt met daplaten en stenen erop tegen de regen.
Daarvoor hadden we ons bootje helemaal opgeknapt.
Nou fietste ik er van de week langs en .... dakplaten weg!
Iemand vond het zeker ook een goed idee.
Kortom ons bootje staat weer vol met regen en eendepoep.
We zijn de criminaliteit helemaal zat en gaan ons bootje te koop zetten.

groeten
Rachel

Inderdaad, ik woon in het "nette" gedeelte van Tongelre en dan dit. Al doe je tegenwoordig nog zo je best om alles netjes en mooi te maken en te houden, er zijn altijd van die mensen die het niet kunnen laten en uit baldadigheid of jaloezie de boel te slopen.
Je merkt het vandaag de dag steeds vaker, de wereld gaat naar z'n donder. Veel mensen hebben geen greintje respect meer voor een ander. De wereld wordt te vrij en men denkt dat alles maar kan. Jammer genoeg kunnen we niet zomaar van wereld veranderen.

Groetjes,

Annemiek

hoi annemiek,

jammer is dat, dat "mensen" zo kunnen zijn! Wij hadden heel leuk een stenen eekhoorn en kikker in de voortuin, met accent op hadden!

Een paar dagen voor moederdag (toevallig???) was het weg, gewoon uit de tuin meegenomen. Nu zetten we d'r maar niets meer neer. Wel jammer want ik vind het zo leuk staan, maar wel voor mezelf en niet voor een ander!

Je hebt ook echt van die aso's....
Groetjes  Sandra

Terug
Bovenaan