A
Anoniem
Guest
effetjes hoor ik heb een lieve vriend waarvan ik veel hou maar af en toe.
Zoals vandaag ik heb de afgelopen week ivm vakanties collega's ongeveer het dubbele van wat ik normaal werk gewerkt.
Dus goed het huis was een beetje een bende.
Dus ik vanochtend vol frisse moed aan de slag.
Ben ik een uur boven bezig geweest met bed verschonen stofzuigen douche aan kant maken etc kom ik beneden in de hoop dat vriend lief even de afwas had gedaan nee hoor meneer zat doodleuk tv te kijken.
goed samen even afgewassen en boodschappen gaan doen komen we thuis ja ik ga even een kerstboom halen voor in de voortuin.
Oude was dood gegaan nou prima.
Neemt die de nieuwe Auto hebben we net een week en geen vuilniszak mee.
Bij thusikomst 3 kilo klei op de achterbank grrrrrr
O ja en hij had ook nog een nieuwe streng buitenverlichting gekocht a 40 euro terwijl we 3 goed werkende snoeren hebben liggen.
Ja maar deze zijn mooier.
Hoezo dat zie je 's nachts echt niet hoor dat de bolletjes groter zijn
en hallo we hebben net een nieuwe auto dus effe een beetje rustig aan graag.
Zodra Merle een poepluier heeft en er is iemadn in de buurt zorgt hij wel dat hij uit de buurt blijft totdat ze verschoont is.
Goed ik vind het niet erg om te doen maar het is ook zijn dochter.
En eer dat hij een toch wel zeer luidruchtige hint heeft begrepen of hij 's ochtends een keertje de pap wil geven dat ik nog even blijf liggen ben ik er zelf al uitgeweest en is Merel aan aangekleed
af en toe he snappen ze het nou niet of willen ze het niet snappen
hij doet ook weleens iets uit zichzelf hoor Als hij heel veel zin heeft strijkt hij zelfs.
Vooral de theedoeken en andere dingen die ik nooit strijk maar goed het is lief bedoeld.
Maar ik baalde er vandaag gewoon zo van ik heb als ik vandaag (ben nu ook aan het werk) meetel iets van 56 uur gewerkt.
Dus heb het eigelijk een beetje gehad.
Ach nog een dienst en dan bijna en week vrij
Zoals vandaag ik heb de afgelopen week ivm vakanties collega's ongeveer het dubbele van wat ik normaal werk gewerkt.
Dus goed het huis was een beetje een bende.
Dus ik vanochtend vol frisse moed aan de slag.
Ben ik een uur boven bezig geweest met bed verschonen stofzuigen douche aan kant maken etc kom ik beneden in de hoop dat vriend lief even de afwas had gedaan nee hoor meneer zat doodleuk tv te kijken.
goed samen even afgewassen en boodschappen gaan doen komen we thuis ja ik ga even een kerstboom halen voor in de voortuin.
Oude was dood gegaan nou prima.
Neemt die de nieuwe Auto hebben we net een week en geen vuilniszak mee.
Bij thusikomst 3 kilo klei op de achterbank grrrrrr
O ja en hij had ook nog een nieuwe streng buitenverlichting gekocht a 40 euro terwijl we 3 goed werkende snoeren hebben liggen.
Ja maar deze zijn mooier.
Hoezo dat zie je 's nachts echt niet hoor dat de bolletjes groter zijn
en hallo we hebben net een nieuwe auto dus effe een beetje rustig aan graag.
Zodra Merle een poepluier heeft en er is iemadn in de buurt zorgt hij wel dat hij uit de buurt blijft totdat ze verschoont is.
Goed ik vind het niet erg om te doen maar het is ook zijn dochter.
En eer dat hij een toch wel zeer luidruchtige hint heeft begrepen of hij 's ochtends een keertje de pap wil geven dat ik nog even blijf liggen ben ik er zelf al uitgeweest en is Merel aan aangekleed
af en toe he snappen ze het nou niet of willen ze het niet snappen
hij doet ook weleens iets uit zichzelf hoor Als hij heel veel zin heeft strijkt hij zelfs.
Vooral de theedoeken en andere dingen die ik nooit strijk maar goed het is lief bedoeld.
Maar ik baalde er vandaag gewoon zo van ik heb als ik vandaag (ben nu ook aan het werk) meetel iets van 56 uur gewerkt.
Dus heb het eigelijk een beetje gehad.
Ach nog een dienst en dan bijna en week vrij