grrrrrrrr mannen

A

Anoniem

Guest
effetjes hoor ik heb een lieve vriend waarvan ik veel hou maar af en toe.

Zoals vandaag ik heb de afgelopen week ivm vakanties collega's ongeveer het dubbele van wat ik normaal werk gewerkt.
Dus goed het huis was een beetje een bende.
Dus ik vanochtend vol frisse moed aan de slag.
Ben ik een uur boven bezig geweest met bed verschonen stofzuigen douche aan kant maken etc kom ik beneden in de hoop dat vriend lief even de afwas had gedaan nee hoor meneer zat doodleuk tv te kijken.

goed samen even afgewassen en boodschappen gaan doen komen we thuis ja ik ga even een kerstboom halen voor in de voortuin.
Oude was dood gegaan nou prima.
Neemt die de nieuwe Auto hebben we net een week en geen vuilniszak mee.
Bij thusikomst 3 kilo klei op de achterbank grrrrrr
O ja en hij had ook nog een nieuwe streng buitenverlichting gekocht a 40 euro terwijl we 3 goed werkende snoeren hebben liggen.
Ja maar deze zijn mooier.

Hoezo dat zie je 's nachts echt niet hoor dat de bolletjes groter zijn
en hallo we hebben net een nieuwe auto dus effe een beetje rustig aan graag.

Zodra Merle een poepluier heeft en er is iemadn in de buurt zorgt hij wel dat hij uit de buurt blijft totdat ze verschoont is.
Goed ik vind het niet erg om te doen maar het is ook zijn dochter.
 En eer dat hij een toch wel zeer luidruchtige hint heeft begrepen of hij 's ochtends een keertje de pap wil geven dat ik nog even blijf liggen ben ik er zelf al uitgeweest en is Merel aan aangekleed

af en toe he snappen ze het nou niet of willen ze het niet snappen

hij doet ook weleens iets uit zichzelf hoor Als hij heel veel zin heeft strijkt hij zelfs.
Vooral de theedoeken en andere dingen die ik nooit strijk maar goed het is lief bedoeld.
Maar ik baalde er vandaag gewoon zo van ik heb als ik vandaag (ben nu ook aan het werk) meetel iets van 56 uur gewerkt.
Dus heb het eigelijk een beetje gehad.
Ach nog een dienst en dan bijna en week vrij

Jaaaaaaah grrrrrrr, ik heb er ook zo een....Luiers doet hij wel enzo en ook is hij met spullen supernetjes, vooral met z'n auto!!! Maar ook altijd maar tv kijken, nou werkt hij heel veel hoor maar als ik zoals jou ook lekker aan de poets ben en hij zit maar tv te staren dan schiet ik ook uit m'n slof hoor, ik wil dan ff lekker samen aan de slag dan is het zo gebeurd en kunnen we daarna iets leuks gaan doen ...Ook idd s'ochtends; altijd moet ik eruit, vaak zegt ie als ik m'n benen uit bed zwaai; zal ik gaan? En hoeveel scheppen pap ook al weer???   Nou dan ben ik toch al wakker en als ik eenmaal wakker ben kan ik toch niet meer slapen dus ga ik maar weer naar beneden!!! Zo heb ik dus al 17 mnd niet meer uitgeslapen.MANNEN...........
Gr. Syl

Oeps tja dit is wel een klein beetje 'niet zo netjes' van je man! Ik kan er niet over meepraten want mijn man doet minimaal net zoveel in huis als ik. Ik werk 3 dagen en hij 4 en op zijn dag met Mette presteert hij het zomaar om 6 wassen te draaien en boodschappen te doen. Ik vind het echt ongelofelijk dat je man tv gaat zitten kijken terwijl jij aan het sloven bent boven. Tevens mag hij jou ook wel eens laten liggen... Sterker nog, mijn man doet ELKE ochtendvoeding en ik de avond. Ik kan je zo geen advies geven over hoe door te dringen tot je man want ik denk dat je al veel hebt geprobeerd.. Mss gewoon een keer naast hem op de bank gaan zitten en net zo lang wachten tot hij zich gaat storen aan de troep?

gr.Ing

O vreselijk he die mannen? Ik heb er ook zo 1 thuis zitten hoor. Van de week ook, ik boven de was doen, strijken en ons bed verschonen en t bed van die meid, kom ik beneden, hij tv kijkend: wat was je nou allemaal aan t doen? Ik ook een beetje geïrriteerd: wat denk je? Dus ik allemaal vertellen, zegt ie ja dan moet je het ook vragen of ik het bed wil verschonen, maarja je vraagt niks!! Grrrrrr.
Maarja soms moet ik het echt vragen en dan doet hij het ook wel maar vaak ik denk ik, jij ziet toch ook wel dat dit of dat gedaan moet worden, maar nee dus.

Gelukkig ruimt hij wel altijd de keuken op na het eten en brengt hij Daniëlle in bad, maar soms. . .

Dus ik begrijp je wel hoor, en je mag altijd ff je gal spuwen hier

Het is net alsof het hier over mijn man gaat! Heel herkenbaar allemaal. Mijn man is een schat, echt waar. Maar ik zou het toch ook wel prettig vinden als hij thuis eens wat meer zou doen....Zeker nu ik zowat halverwege mijn zwangerschap van de tweede zit. Ik werk 3 dagen in de week en hij werkt er 5. Ik vind het dan ook niet erg dat ik meer doe in huis dan hij. Maar het betekent niet dat hij helemaal niks hoeft de doen, maar dat snapt hij niet zo geloof ik....Als ik uit mijn werk kom zit hij negen van de tien keer achter zijn computer! Ik kan daar altijd heel erg storen. Het vervelende is dat op een gegeven moment mijn ouders zien dat ik het effe niet meer trek en die weten dan gelijk hoe laat het is. Maar manlief is zich van geen kwaad bewust...Ik ga het er vandaag nog met hem over hebben dat het zo niet meer gaat. Vind het dan ook wel grappig eigenlijk dat er net een topic over dit onderwerp geplaatst is. Het is inderdaad heerlijk om af en toe je gal te kunnen spuien!

Groetjes, Linda (moeder van Daantje en 18 wkn zwanger van nr 2)

Nou hier nog eentje.... Echt nu is het beneden een zooitje, want de keuken en tafel moeten afgeruimd. Er moet echt gestofzuigd worden.
En Feline heeft maar 1 uurtje geslapen, dus die moet ik zo pakken en ik moet echt strijken op zolder. Zegt hij: dan neem je d'r toch mee.... Tja en dan kan ik op haar letten onder het strijken, lekker makkelijk...

En we zijn de hele ochtend op pas geweest (visite en veel gereden) dus hij wil even rustig gamen.... (gisteren al de hele dag gegamed, maar ja dat telt niet voor vandaag)

Verder is hij oh zo lief, gaat hij wel koken voor ons vanavond en pakt hij altijd koffie en thee en ander drinken. Maar schoonmaken is niet zijn ding.
En poepluiers wil ik het niet eens over hebben.

Moet erbij zeggen dat hij mij echt wel waardeert en heel trots is op de manier waarop ik Feline opvoed (komt iets meer op mij neer) en we heel veel van elkaar houden.   En dat is het belangrijkste toch!

groetjes Maris

Sorry hoor, maar sommige van jullie mannen zouden zich echt dood moeten schamen!!!

ik werk 3 dagen per week en mijn man 4 dagen (hij maakt dan wel dagen van 9 uur) dus het is logisch dat ik meer in huis doe als hij. Maar op zijn papadag, strijkt hij, stofzuigt hij, doet boodschappen en dit ook allemaal uit zichzelf. Hij gaat regelmatig zijn bed uit voor Eline.

Ik doe bij ons thuis wel altijd de badkamer en de wc, dat vind hij vreselijk om te doen. Ik vind strijken weer niks, dus dat doet hij.

We hebben samen een gezin, en werken ook alletwee, dus moeten we ook samen voor alles zorgen. Poepbroek verschonen draait hij zijn hand niet voor om. Ook in badje doen, pap geven, dus kortom, de normale verzorging doet hij heel goed!!

Het is hier niet ook rozegeur en maneschijn hoor, want hij wil nog weleens vergeten om te melden dat iets op is. Bijvoorbeeld het brood. Dan wil ik voor het ontbijt een broodje nemen, is het op. Of wil ik pap maken voor Eline, is de melk op.....

En het konijn in de tuin, dat is zijn taak. Die word ook niet echt regelmatig verschoont.... Daar moet ik hem dan wel op wijzen....

Terug
Bovenaan