grrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrt

A

Anoniem

Guest
Ik word momenteel gek van mirthe haar geprrrrrrrrrrrrrt aangezien ze dondersgoed door heeft wanneer je dat middel in moet zetten. Deze week is ze aan de antibiotica en dat vind ze smerig....als ze mij aanziet komen begint ze der geprrrrrrrt al en dat houdt pas op als ik op veilige afstand ben GRRRRR. Ik heb deze hele week al antibiotica in mijn haar en ogen in pogingen om dat spul binnen te krijgen. Zelf als ze aan de borst in slaap is gevallen begint ze te prrrrrrrrrrrten als ik stiekum het spuitje er tussen probeer te krijgen! En inmiddels ook de vitamine d druppels kan ik als shampoo gebruiken grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik geloof dat je alles al aan het proberen bent, hahha! ( En volgens mij ruikt die kledder wel heel lekker en kindvriendelijk...) Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, Thomas doet ook telkens te pas en te onpas PRRRRR. Als ik brillendag heb ben ik constant mijn eigen raampjes aan het lappen... En als ie PRRRRRR doet met een mond vol macaroni zijn we ook niet altijd even happy, want het gaat met zo'n vaart dat ik bang ben dat ie straks de witte bank gaat raken....
Succes ermee maar!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan