Grrrrrrrrrr! Weer zo'n nacht!

Weer zo'n nacht, dus! Vanaf 3 uur iedere tien minuten zeuren om een speentje en uiteindelijk was ze om half zes niet meer te houden en wilde ze toch echt een voeding. Dat is voor het eerst sinds 2 weken dat ze die voor 6 uur (officiële etenstijd) wil. Dus misschien is het toch gewoon honger?
Wwwhhhhhaaaa, over 2,5 week moet ik weer aan het werk! Ik had er zo'n zin in, maar dat ga ik op deze manier écht niet trekken!
Zou er binnen die tijd nog een wonder gaan gebeuren?

Hee Eveline,

Als ik jou verhaal weer lees ben ik echt blij (sorry) dat Evi geen speentje wil. Eigenlijk nooit gewillen, ze spuugt hem net zo hard weer uit en als ik hem in hou gaat ze kokhalzen. Evi sabbelt liever op haar vingers hihihi. Omdat Evi ligt ingebakerd gaat dat wat lastiger hihihi. Nu weet ik dat Esther in een bakerzak ligt,   misschien moet je eens proberen zonder. Misschien pakt ze wel haar vingertjes of duimpje ipv een speentje. Sinds een week ben ik het inbakeren aan het afbouwen
(had een bakerzak gekocht, dat werd helaas niks, dure miskoop)ze ligt nu steeds maar met 1 armpje vast (wissel dit per slaapje af).  Dit gaat  ontzettend goed, ze slaapt prima en ze kan lekker haar vingertjes in haar mond doen.
Ooit komt het goed!!!

groetjes Sonja

Hoi Sonja,

Tja, ik snap ook niet waarom ze wakker wordt... Ze valt zonder speen in slaap aan het begin van de avond en na de laatste fles ook. Maar vanaf een uur of 3 's nachts wil ze hem opeens toch hebben. Ik krijg toch het idee dat er iets anders is, maar dat ze wel 'genoegen neemt' met een speen of zo...
Een trappelzak heb ik ook al geprobeerd. Maakte geen verschil, want Esther weet haar vingers ook door de stof van de bakerzak heen te vinden. Ze wordt dus altijd wakker met 2 natte plekken, haha. Ik heb zelfs het idee dat ze de stof lekkerder vindt om op te zuigen dan haar handen, omdat ze aan de stof meer houvast heeft.
Nou ja, tegen de tijd ze 1 zijn slapen de meeste kindjes wel door, dus nog maar 9 maanden te gaan zullen we maar denken!

Groetjes,

Eveline

ps: Hoe leg je één armpje vast? Ik zie het geloof ik niet helemaal voor me

Hoi,hoi,
Evi wilde in de bakerzak ook op haar vingertjes sabbelen, net als bij Esther twee natte plekken aan beide kanten hihihi
Alleen ik had het idee dat Evi er een beetje gefrustreerd van werd, wel vrijheid met haar armen maar er toch niet bij kunnen.
Ze ligt nu in een inbakerdoek van pacco, die zit vast met klittenband. In plaats van haar armpje vast te leggen doe ik aan een kant de doek   onder haar arm door en maak hem zo vast (volg je hem nog hihihi).
Over een week of zo probeer ik de doek te vervangen door een slaapzak.
Ik hoop niet voor je dat je hoeft te wachten tot Esther een jaar is voordat ze doorslaapt pfffffff   dat duurt nog lang. Ik zal voor je duimen dat het moment snel komt!

groetjes Sonja

Oh ja, gewoon onder haar arm door. Wel creatief, zeg! Haha.
Esthers fijne motoriek is nog niet zo ontwikkeld...ligt ze te sabbelen, schiet haar hand uit haar mond. En dan wordt ze heel driftig omdat ze nog niet begrijpt dat ze dat zelf doet. HIhihi! Met de bakerzak blijft de stof dan nog zitten (nou ja, dan kan ze er nog net aan likken). Zo lang ze er lief mee is, vind ik het prima...

Terug
Bovenaan