Grrrrrrrrrr

3 jaar lang heb ik alleen voor mijn kiddies gezorgd.
Mijn jongste was anderhalf toen hun vader dacht, kom laat ik eens weggaan en niet of nauwelijks naar mijn kinderen omkijken.

Met heel veel moeite zijn we uiteindelijk tot een omgansgregeling gekomen en godszijdank heeft hij ouders die daar ook het nodige voor doen, want tja die kindjes moeten toch hun vader kennen.

Keer op keer worden de kinderen genegeerd als ze daar zijn. Ze worden vaak niet gewassen, en hun vader gaat alleen op stap met het kind (niet zijn kind dus)  van zijn huidige vriendin en met zijn eigen kinderen doet hij tot groot verdriet van mijn kiddies helemaal niets.

Omdat mijn jongste nu ook zwemles heeft op zaterdag heeft haar vader beloofd met haar te zullen gaan. Hooguit een uurtje tijd kost het hem. Brengt ie gisteren de kinderen terug. Zaterdag was hij niet naar zwemles geweest want het kind van zijn vriendin was jarig geweest, en dus moest hij thuisblijven.
En gisterenochtend was hij ook weggeweest naar de opa van dat kind (vader van ex van zijn vriendin) want die was ziek.    Kortom de meiden waren er twee dagen en alles draaide om haar zoon. En wat dan ook nog heel flauw is, de meiden waren er speciaal voor vaderdag.

Verder had zijn vriendin ook nog het lef om tegen mijn kinderen te zeggen dat ik een slechte moeder was, omdat ik zonder hen op vakantie was gegaan. Want een echte moeder deed zo iets niet.

3 jaar heb ik er alleen voor gestaan, nu sinds een jaar steunt mijn nieuwe liefde mij bij de zorg voor mijn kindjes, en één weekje zijn we weggeweest. Alles had ik geregeld, mijn moeder en vader  hebben met veel liefde en plezier voor mijn kindjes gezorgd en de meiden hebben het prima naar hun zin gehad. En dan krijg ik te horen dat ik een slechte moeder ben omdat ik één keertje aan mezelf denk. En dat twerwijl zij er alles aan doet dat mijn kinderen nooit iets doen met hun vader.

Sorry meiden, ik moest dit even kwijt het was de zoveelste keer dat de meiden opzij worden geschoven voor haar kind.

Groetjes
Miep

PS: ik ben echt blij weer bij mijn meiden te zijn.

Hoi!!
Ja wie zit er nou rond dit tijdstip nou achter zijn pc als het buiten zo'n lekker weertje is? Ja ikke.
Mij iets te warm nu buiten hoor.
Maar over je verhaal.....
Wie is zij om jou te beoordelen als moeder? Mensen oordelen zó graag over een ander en als het om de ex van haar vriend gaat is dat super pokon voor haar natuurlijk!!! Daar kan zij alleen maar mega van groeien en proberen jouw kids naar haar hand te zetten. Maar jouw kids weten heus wel beter!! Ik zou je geen zorgen maken en een slechte moeder ben je niet. Sla je ze? geef je ze geen eten? Nee toch? Nou dan!!! Waar bemoeit ze zich mee. Pfff geef me haar nummer maar hahahahaha!!!
Mensen willen tegenwoordig alleen maar zeiken, klagen en niet meer dragen. Nee, alles wat ZIJ doen doen is beter dan wat die ander doet. Tegenwoordig wordt je niet meer gerespecteerd om wat je doet of wie je bent. Je moet minstens met een zak geld klaar staan voor een ander willen ze een goed woordje over je doen. Want tegenwoordig draait alles om macht en geld. Ik dwaal af........

Meid, laat je niet gek maken. We hebben je hier leren kennen als een moeder die alles voor haar kids over heeft dus lach haar uit en zij maakt zichzelf belachelijk door zulke uitspraken!!!

Liefs Jeannette

Hoi Miep,

Wie denkt dat mens wel dat ze is? Als zei zich zo'n goede mama vind kan ze ook wel eens haar best gaan doen voor jouw kids! Die zijn immers (biologisch) van haar vriend. En kennelijk vind ze alleen zichzelf belangrijk. Ik snap best dat je je kinderen niet op wilt zetten tegen hun vader en zijn vriendin, maar ik kan goed begrijpen dat hier je handen toch van gaan jeuken! Voor zover ik het vanaf hier kan beoordelen ben jij een leuke moeder die alles over heeft voor haar meiden. En die vakantie? Dat kan best hoor als ze de leeftijd hebben van jouw meiden. En ze waren op een goed adres. allemaal dingen waar een goede mama dus voor zorgt!   Dus voel je niet schuldig door de opmerking van die muts. Misschien moet je er maar eens een goed gesprek tegenaan gooien. (heb je waarschijnlijk ook al vaak genoeg gedaan)
Maar in mijn ogen ben je een PRIMA mama!

Groetjes, Kat

PS: nou heeft die muts waarschijnlijk ook dat fijne vakantiegevoel vernietigd. Ik hoop het niet!

Bedankt meiden,

nee mijn vakantiegevoel is niet verziekt, maar ik had me de thuiskomst van mijn meiden wel anders voorgesteld. Ik had ze vreselijk gemist en tja dan wil je alleen maar knuffelen en leuke verhalen horen en vertellen. Maar daar moet ik maar aan wennen. Een dagje papa vinden de meiden gewoon niet leuk, dus ik moet ze iedere keer opbeuren.

En die zogenaamde goeie gesprekken. Tja met mijn ex, zal dat niet gebeuren. loopt altijd irecte weg als ik ergens wat van zeg. Gelukkig kan ik er wel goed met zijn moeder over praten, en zij houdt voor zover mogelijk een oogje in het zeil. Zij verwacht ook dat de meiden straks echt niet meer willen, nu sturen we ze nog, maar er komt een moment en dan bepalen ze echt zelf.

Kus
Miep

Miep, ik heb even mijn eigenhandige psychologische visie hierover laten waaien en ik kan niet anders concluderen dan dat mutsehoofd van een bitch vol zit van jaloezie en onzekerheden. Maar dan nog! Wat denkt ze wel niet om jouw meiden te belasten met haar rancune  tegenover jou! Wat een minne streek  is dit zeg!

En natuurlijk, ook al weet jij waarschijnlijk dondersgoed dat het de grootste lariekoek is, het wordt je toch maar eventjes gezegd en dan als toppunt van gekte nog wel via je eigen kindertjes!  

Houdt je er maar aan vast dat je kinderen echt niet achterlijk zijn hoor en heus wel de waarheid kunnen doorzien. Deze uitspraak zal haar later nog zeer duur komen te staan. Ondertussen hoop ik dat  je hebt genoten van je vakantie! Je hebt gelijk om na een zware periode heerlijk te ontspannen, dit komt je kids alleen maar ten goede hoor!

Groetjes,
Brigitte  

Jeetje Miep,

Wat een verhaal. Laat die muts lekker op zichzelf letten! Je hebt alle recht van de wereld om ook eens alleen met je nieuwe man op vakantie te gaan. De opvang van je kids was immers goed geregeld. Bij opa en oma logeren is voor die meiden gewoon hartstikke leuk. Laat je niet op je kop zitten hoor!! Wat je ex betreft, wat een lapzwans zeg. Lijkt een beetje op mijn vader. Zijn nieuwe gezinnetje ging altijd voor ongeacht of ik er was.

Ik zit zelf in een situatie waarin mijn vriend al een zoon heeft. Die knul ken ik al 8,5 jaar, hij is  nu elf en ik heb maar voor um te zorgen als hij hier is, mijn mening over zijn moeder en oh die heb ik hou ik lekker voor mijzelf en mijn ventje. Dat gaat die jongen niets aan. Hij heeft één vader en één moeder en die staan voorop. Met de nieuwe aanhang heeft hij ook rekening te houden maar toch anders.

Ik zou proberen om, om wille van de kids, je groot te houden hierover en niet de andere kant op met modder te gaan gooien. Als die meiden groot zijn zien ze vanzelf in wat voor een type hun vader is maar je hierin te veel laten kennen is gewoon niet goed voor ze. Laat ze natuurlijk wel weten dat je het niet op prijs stelt dat die vriendin dit zegt.

Sterkte en veel liefs,
Daantje

Hoi Miep,

Dat is wel vervelend thuis komen zo. Maar ga niet aan je zelf twijfelen hoor!!   Wat een waardeloze vent en een stomme griet. Bij de vader van mijn man is vroeger precies het zelfde gebeurd. Ook zijn vader koos voor zijn "nieuwe gezinnetje"; hij had het lef het zelf nota bene ook nog  zo te noemen!!  En zijn tweede vrouw heeft dat altijd alleen maar op zitten jutten omdat ze als de doods was dat zij en haar gezin minder aandacht kregen.

Gelukkig gaf je zelf ook al aan dat het niet je gevoel van de vakantie verpest! En zo te horen ben je een super moeder voor je meiden hoor!

Groetjes Nanda

Wat herkenbaar Nanda, wat je zegt over de vader van je man en "zijn
nieuwe gezinnetje". Mijn ex heeft het over zijn kinderen (het kind dat
zijn vriendin al had, en het kind dat ze samen hebben gekregen) en zijn
andere kinderen (de kids die wij samen hebben gekregen).

Mijn dochter vroeg al een keer op haar papa weg was gegaan omdat zij
meisjes waren, want zegt ze papa doet alleen maar dingen met de
jongens.

In triest word je er van. Ik hoop echt dat mijn meiden straks niet al te hard neer komen.

Tja meiden kinderen krijgen is geweldig, en het mooiste wat je
overkomt. Helaas kunnen anderen je heel veel verdriet bezorgen, juist
omdat je zoveel van je kinderen houdt. Het is je zwakke plek.

Kus

Miep

Terug
Bovenaan