grrrrrrrrrrr..........

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Af en toe is het allemaal wel erg frustrerend.
Ik ben altijd heel regelmatig, cyclus van 28 dagen, precies zoals het hoort.
Nu was ik afgelopen ronde 1 dag tevroeg ongi.
Ach, kan gebeuren, dacht ik.
Omdat het allemaal toch wel erg lang duurt (nu ronde 9), ben ik deze maand begonnen met tempen en ovulatietesten. Mijn temp is iedere dag heel stabiel, mooi 36,5. Afgelopen woensdag had ik mijn ovulatie verwacht, dus maandag beginnen met testen. En tot op heden nog steeds geen positieve test!!!!
Het streepje wordt wel steeds donkerder de afgelopen twee dagen, maar nog steeds niet echt positief. Ook mijn temp is nog steeds 36,5.
Ergens is het wel goed, anders had ik over twee weken gedacht dat ik overtijd zou zijn, maar mijn ovulatie is gewoon enorm laat...
Sorry, ik moest mijn verhaal gewoon even kwijt, het lijkt wel of ik nooit een positieve test mag krijgen, zelfs niet met ovuleren!!!

Ach, misschien morgen....

Groetjes Ukkepuk

Hallo!
Toevallig wil ik deze maand met een ovulatietest beginnen. Deze ga ik morgen kopen. Is het wel duidelijk zo'n test? Je hebt meerdere staafjes heb ik gehoord en als je ongeveer denkt dat je je eisprong hebt moet je dat 's ochtends in je urine doen? Wij gaan nu ronde 8 in dat we voor echt bezig zijn. Deze maand ben al wel een jaar geleden gestopt met de pil. Ben ook echt benieuwd wat er bij mij uit zal komen. Ik ben ook regelmatig meestal 29 dagen. Eerst 30. Heb jij ook de 1e 2 dagen bruin slijm en dat het dan pas loskomt. Ik had maandag en dinsdag bruin slijm en woensdag ongi geworden en gisteren had ik het heel erg dat ik zelfs de grootste kogels (haha) in moest schieten zodat ik niet door ging lekken! Dit heb ik normaal ook niet zo. En vandaag is het weer eigenlijk bijna niets meer. Dat temperaturen wilde ik nog een maandje afwachten, zo'n gedoe! Keb al zoveel te doen 's ochtends! Ik hoop dat je ondertussen je eisprong al gehad hebt!!
Succes!

Ik heb dipstick ovulatietesten gebruikt. Die heb ik besteld via www.premomshop.nl .
Ze werken prima en zijn niet duur (3,95 per 5). Je mag ze niet 's ochtends gebruiken, alleen later op de dag. Er staat een controle streep op, zodat je kan zien dat je hem goed hebt gebruikt en een teststreep die even donker moet zijn als de controle streep als de test positief is. Ik ga straks weer testen en dan hoop ik  toch echt dat hij helemaal positief is. Mijn temp was vanochtend ook nog steeds hetzelfde, dus mijn ei is nog niet geweest.
Veel succes met testen en klussen!

Groetjes Ukkepuk

Hoi Suuske,
Ik was net nog wat vergeten.
Ik heb inderdaad ook de eerste twee dagen bruin slijm en dan komt het pas echt op gang. Mijn bruine slijm begon op dinsdag en donderdag was het dus echt feest. Ik had dus uiterlijk donderdag mijn ei verwacht, maar tot op heden nog niks. Ach ja, zoals ik net al zei, zometeen maar weer eens testen, ben waarschijnlijk gewoon wat later deze maand.
Groetjes Ukkepuk

Jippie, gister eindelijk een positieve test!!!
Mijn temp was een beetje hoger, maar niet veel.
Ben benieuwd, hoe het allemaal gaat aflopen deze maand.

Ik hoop het zo voor jullie dat het positief is!!! Zal duimen..
Eigenlijk kan het nu niet meer missen!!

Terug
Bovenaan