grrrrrrrrrrrr ik wil zo graag!!!

A

Anoniem

Guest
Moet me even afreageren.....

Net belde mijn nicht ''ik ben zwanger''. Heb natuurlijk enthousiast gereageerd maar van binnen ben ik verdrietig. Net een boek gekocht omtrend zwanger raken staat er letterlijk in dat stomme rot boek ''vrouwen van 20 jaar zijn het meest vruchtbaar en  raken bijna altijd wel binnen 5 maanden zwanger'' grrrrrrrrrrrr!!! Echt niet... ik ben 20 jaar (mijn aanstaande man 32 jaar) en we zitten nu in ronde 6!!! Sorry ik moest dit even kwijt.... het lucht op....! We gaan gewoon vol goede moed verder! En hopen dat ronde 6 de geluks ronde is. Succes met zwanger worden. Liefs isa.

Hoi

Ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk Kl.... voelt.
Ik ben 24 en we zijn nu al bijna 9 mnd bezig. ondertussen zit ik ook al in de MMM.
Dus het is niet zo vanzelfsprekend dat je op jonge leeftijd snel zwanger bent.
grrrrrrrrrrrrrrrr.

Groetjes Carol

Hoi Isa,

Ik weet presies hoe je je voelt, mijn schoonzusje en mijn nichtje zijn nu alle twee zwanger.

Ik zelf zit nu in ronde 5 en zaterdag is mijn NOD dag weer erg spannend!!

Ik leef met je mee en suces

Liesfs mutsie

Hey Mutsie (hihihi grappig naam),

Zaterdag is al snel spannend zeg? Voel je al iets?

Mijn nod is pas 19 juni dus we zijn nu aan het klussen

en voor het eerst bezig met ovulatietesten.... zullen

deze geluk brengen deze maand.....??? Liefs isa.  

Hoi Isa,

Ik voel van alles dus ik denk haast dat het niet zo is maar ja je weet het nooit.
Je hebt ook vrouwen die zwanger zijn en gewoon de menstruatie klachten hebben.

Dus ik hoop het nog steeds...

liefs mutsie

hoi toen ik zwanger was had ik toen ik ongi moest worden ook die klachten van een gewone menstruatie, wel had ik zere borsten. en verder kon ik niets merken
succes zaterdag

ik ken het gevoel. Toen ik in februari   een miskraam kreeg, was mijn zusje uitgeteld en ik kreeg op de dag dat mijn nichtje is te horen dat ik alsnog gecurreteerd moest worden. Mijn schoonzusje was ook zwanger en is inmiddels bevallen op 20 april. Op dit moment zijn 2 vriendinnen bijna uitgeteld ( nog 2 weken) en ik heb 2 weken geleden van 2 andere mensen die dicht bij ons staan gehoord dat zij zwanger zijn en ik dus niet meer. anders was ik nu 26 weken geweest en ik heb er alleen maar een erg onregelmatige cyclus aan overgehouden. Ik gun het de andere mensen zeker, maar ik ben wel jarloers en dacht vooral bij de nieuwe zwangeren, ik vond dat ik eerst wel aan de beurt was..... Maar wie weet is de maand juni succesvol, we zullen wel zien.

groeten mama van thijs

Hey mama van Thijs,

Wat een rot verhaal zeg!!! Je zou idd zeggen dat jij nu wel eens aan de beurt mag zijn!!!
Ik hoop voor je dat deze maand jou (en ook een beetje mijn) geluks maand is!!!
Ik gun het je echt van harte!!! Succes en veel liefs isa.

Terug
Bovenaan