Grrrrrrrrrrrr KL*TE uwv

A

Anoniem

Guest

sorry hoor maar ik baal als een stekker

nu heeft mijn werkgeven mijn zwangerschaps verlof + verklarings papieren in april al opgestuurd en het uwv zegt gewoon dat ze niks ontvangen hebben
vorige week opnieuw alles doorgefaxt en wat denk je

"nee mevrouw niks ontvangen" GRRRR wat is het daar toch een zooitje

nu gaat mijn werkgever het vandaag aangetekend versturen
maar ja helaas gaat mijn verlof donderdag al in .
nu geeft mijn werkgeven wel een voorschot maar aangezien mijn contract met mijn werkgeven afloopt op 25 augustus en het uwv dus alles betalingen moeten overnemen ben ik bang dat ook dit weer in de soep loopt

GRRRRRRRRRRRRRRR

sorry moest het ff kwijt

groetjes moekje 33,4wkn

nou meid kan je feliciteren je bent niet de enigste!!!!!!

ik krijg sinds maart ww aanvulling omdat ik niet zoveel uren maak bij mn baas en t wisselt nogal afgelopen 2 weken bijna niks gewerkt en soms weken van 32 uur maja...

nu heb ik ten eerste mijn geld van mei nog steeds niet  

en kreeg ik vanmiddag ook een brief dat mn zwangerschapsverklaring nog niet binnen is terwijl ik die wel heb opgestuurd
grrrrrrrr.... dit is dus ook al de 2e keer... dat ze dat zeggen en word er helemaal gestoord van

nu kan ik maandag als ik controle bij de vk heb weer zeuren om een verklaring die vrouw ziet me aankomen...

ma denk dat ik hem dan langsbreng haha kunnen ze nooit meer zeggen we hebben hem nog niet mevrouw....

en dan dat gedreig van als je het niet voor de 15e weer geregeld hebt stopt uw ww uitkering nou die is zo hoog dat ik mn huur er nog niet eens van kan betalen dus dara heb ik al gezeik over kortom
t zijn gewoon
kl#teinstanties......

zo heb ook mijn gal weer kwijt hoop voor jou dat t wat sneller geregeld gaat worden aangezien je al bijna verlof hebt ik moet nog 8 weken....

liefs miranda

Terug
Bovenaan