GRRRRRRRRRRRRR!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik moet echt ff van me afschrijven. Kom net uit het ziekenhuis. Zag er beslist niet slecht uit daar niet van, maar wat een ...... van een gyn. zeg. Ik ben onder behandeling in een ziekenhuis met 5 gynaecologen. 1 mannelijke en 4 vrouwelijke. In het afgelopen half jaar heb ik echt iedereen gezien, op die mannelijke na. Nou kon het vandaag niet anders dan een afspraak bij hem.
Geweldig!!! NIET DUS!!!
Hij heeft geen 10 woorden tegen me gezegd. En toen ik terug kwam na de echo uit de verkleedkamer had hij het dossier van de volgende alweer voor zich liggen.
Maandag mag ik weer en tot overmaat van ramp weer bij hem...............
Grrrrrrrrr. Baal vreselijk, maar mijn eigen arts is op vakantie.

Hebben jullie dat ook dat je zo vaak een andere arts krijgt? Ik vind dat alles behalve prettig moet ik eerlijk zeggen...

Groetjes,
Peet

Ik had ook vaak een andere gyn. Eerst ook vrouwen en   weer een andere die de echo maakte. Daarna een man. Eerst vond ik het niks, maar toen ik vaker bij hem kwam, begon ik hem veel aardiger te vinden en sneller haha.
Nou moeten we naar een ander ziekenhuis en krijgen we weer een andere arts.
Je moet ook bij iedereen  met je benen gespreid  en ben al zo preuts, maar het gaat al veel beter gelukkig.... Maar prettig is het nooit, ik vind het vaak erger als het ook nog een man is.....
Succes in ieder geval.

Hoi Peet,

In mijn eerste IUI (deze maand) heb ik 3 gyn's gehad. Mijn eigen gyn was op vak. dus moest ik al bij een ander dat was een vrouw en nadat ik haar 2x had gezien was zij ook met vak. Daarna 3x dezelfde man (niet mijn favoriet) en bij de inseminatie had ik weer een andere man (wel leuk overigens-> nam de tijd en had humor). Tja, dit was mijn eigen keuze min of meer, ik wilde nl starten en waist dat mijn gyn op vak was. Maar het scheelt wel of het klikt.

Snap wel dat je gefrustreerd bent hierdoor.
Sterkte,

liefs Belle

Bij ons  in het ziekenhuis is ook zo'n man. Er zijn bij ons 4 gyn. Allemaal aardig behalve deze man. Zegt ook niks en geeft amper een hand en vertrekt ook zo weer. En hij doet mij altijd pijn. Ik wordt gewoon zenuwachtig van hem. IUI3 bij hem gehad. En ik had er meteen al een slecht gevoel over. Heb van de week tegen mijn eigen gyn gezegd dat ik niet meer door deze man geholpen wil worden omdat ik me totaal niet op mijn gemak voel bij hem. Echt een gevoelloos iemand. Heb net gisteren IUI4 achter de rug, dus ik hoop dat ik voorlopig helemaal niet meer heen hoef.

hai meiden

ik las jullie berichten en wilde toch even reageren. vorig jaar heb ik in de mmm gezeten en bij ons in het ziekenhuis is er een fertiliteitsteam van 4 gynaecologen. waarvan er 1 een ontzettende hork is. ik ging voor controle om te kijken of de clomid aansloeg. hij  liep al bijna 2 uur  uit/ (geen probleem boekjes genoeg) ik was aan de beurt,  kreeg een inwendige echo, hij maakte de oipmerking niets te zien kleed je maar aan. op mijn vragen kreeg ik geen antwoord en binnen 3 min stond ik buiten. en ik was boos. hij was alleereerst al niet zacht te werk gegaan en ik voelde mij zo in mn eer aangetast. (en geloof me ik ben echt wat gewend en absoluut niet preuts ofzo) en ik ben gewoon weer naar binnen gelopen.

ik heb heel beheerst maar heel boos gezegd dat ik geen nummer was. en wat hij wel niet dacht. ik zit twee uur op hem te wachten aan het einde van de dag. snap best dat ie naar huis wilde maar ik ben hier niet voor mijn plezier,,,, ik zit hier ondat ik graag een knidje wil en het niet lukt. en heb er een prettig weekend achteraan gegooid. en ben weer weggelopen zonder dat ie antwoord kon geven. (tss wat dacht ie wel)

heb gelijk ff tegen de assisitente gezegt dat dat echt wel de eerste en de laatste keer was dat ik hem had gehad vuile hork.

ik moest smaandags terug bij mijn vaste gyn en die begon er gelijk over.
excuses en hij was wel een beetje geschrokken omdat ik zo kordaat geweest was maar wel beleefd was gebleven. hij had idd een lange dag gehad en wilde graag naar huis. ( ja wie niet) ik heb tegen mijn gyn verteld dat ik het accepteerde maar echt niet van plan was om ooit nog een keer bij hem op controle te gaan. alle begrip gelukkig.

moraal van het verhaal....
laat je niet zomaar afschepen door een gyn. heus ze maken lange dagen enz enz maar toch horen ze beleeft te blijven en je vragen te beantwoorden. probeer een afspraak te maken bij degene die je wel aardig vind (niet altijd mogelijk als je in de mmm zit) want het is al moeilijk genoeg als het niet lukt.

nog even een opsteker....

ben inmiddels 34 weken zwanger na 1 jaar mmm. dmv pregnyl en gonal F.
hou vol!!

xx inimini

Terug
Bovenaan