Grrrrrrrrrrrrrrr........er zitten hier

e-coli bacterieën in het water!!!!!!!!! Het water is waarschijnlijk in contact geweest met het riool. En afgezien van het feit dat dat goor is, kun je daar goed ziek van worden!

Dus wij vanmorgen naar de supermarkt om water te kopen voor ons kleine meisje, wat denk je? OVERAL HELEMAAL UITVERKOCHT!!!!!! Dus nu moet alles minstens 2 minuten gekookt worden.
Vandaag op school was het helemaal chaos...te weinig drinken voor iedereen, mensen die geen geld bij zich hadden, de koffieautomaten afgetaped. En in de supermarkt lege schappen, geen gezicht...

Ik moet sinds gisteren veel denken aan alle mama's in arme landen die nooit schoon drinkwater voor hun kinderen hebben. Wat een zorg... Ik ga morgen meteen maar eens geld overmaken naar Memisa of Novib of zo. Toch erg, dat je eerst zelf zonder schoon water moet komen te zitten voordat dat tot je doordringt blijkbaar.

Groetjes,

Eveline

quote: Eveline24 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2007 20:13:22'));

e-coli bacterieën in het water!!!!!!!!! Het water is waarschijnlijk in contact geweest met het riool. En afgezien van het feit dat dat goor is, kun je daar goed ziek van worden!

Dus wij vanmorgen naar de supermarkt om water te kopen voor ons kleine meisje, wat denk je? OVERAL HELEMAAL UITVERKOCHT!!!!!! Dus nu moet alles minstens 2 minuten gekookt worden.
Vandaag op school was het helemaal chaos...te weinig drinken voor iedereen, mensen die geen geld bij zich hadden, de koffieautomaten afgetaped. En in de supermarkt lege schappen, geen gezicht...

Ik moet sinds gisteren veel denken aan alle mama's in arme landen die nooit schoon drinkwater voor hun kinderen hebben. Wat een zorg... Ik ga morgen meteen maar eens geld overmaken naar Memisa of Novib of zo. Toch erg, dat je eerst zelf zonder schoon water moet komen te zitten voordat dat tot je doordringt blijkbaar.

Groetjes,

Eveline

hey eveline .
Mijn man heeft momenteel dienst in haarlem (weet niet of jij daar   in de buurt woont..)
Maaar... er zitten daar dus ook al bacterie in het water en mijn man maar afvragen waarom hij zo in de dunne was...
En tja op het moment dat er geen schoon kraanwater is... begin je pas door te krijge hoe erg het daar wel niet is..

Groetjes sylvia

Wat leven wij inderdaad toch maar in luxe he.. en dan maar zeuren over de kleine dingen... tja ook ik maak me er schuldig aan hoor, maar toch op zo'n moment kom je wel weer even "in the real world". Trouwens in die landen hebben de vrouwen ook helemaal niet de "luxe" keuze om voor kv te kiezen, en aangezien ik heel bewust met bv begonnen ben maar ook uiteindelijk na veel gejank op kv overgestapt ben, besef ik me zeer zeker dat die " luxe" ook niet voor iedereen is weggelegd.

Groetjes,
Nymue

ha Eveline,

Ja ik zag het op het nieuws.... vervelend hoor!
Veel succes!

En ja wat hebben wij enorme luxe dat wij ons kindje alles kunnen geven wat nodig is en zelfs meer. Ik moet er niet aandenken dat datgene wat je het liefste op de wereld niet kunt geven wat het nodig heeft om gezond te blijven.

Gr Irene

Terug
Bovenaan