Grrrrrrrrrrrrrrrr

Ik moet even mn frustratie kwijt hoor...!!!!

Wordt ik vanmorgen uit mn bed gebeld door de aannemer: de opleverdatum wordt een week verzet.... (donderdag zou er opgeleverd worden)  Ik werd me   daar toch nijdig!  Kees heeft donderdag en vrijdag expres vrij genomen, alles was gepland, donderdagmorgen komt de beton voor de bijkeuken, volgende week dinsdag komt de keuken.... mijn pa en ma zouden volgende week komen behangen... Nu mogen we er wel alvast in, maar er moet nog geschilderd worden en afgetimmerd.. dus ja, wat kunnen we dan doen?? hopelijk kunnen we alle muren voorstrijken en ik hoop dat ik alvast de zolder kan schoonmaken, want dan kan alle troep die nu in de weg staat in ons flatje daarheen... bah, heb je hele planning gemaakt en die draait dus nu in de soep omdat die rotlui niet opschieten... we willen zsm over, omdat ik ondertussen ook wel eens aan de babykamer wil beginnen en gewoon op orde wil zijn een tijdje voordat beeb komt!

pft... zo dat is er ff uit... sorry hoor, moest ff spuien...

Hey!

Sjees wat irritant zeg, ik snap dat je pissig bent! Heb je net lekker je planning klaar..... Ik hoop voor je at het goed komt en dat je over een paar weken alles lekker op orde hebt!
(Die hormonen werken ook niet echt mee he? Ik weet er alles van, hier is het ook een bouwput!)

Sterkte!

xx

Jeetje....
wat vervelend zeg! Ik zit ook met smart te wachten tot wij de sleutel krijgen van ons nieuwe huisje. Eerst was het half mei, 2 weken geleden zeiden ze eind juni en nu is het weer half mei geworden. Je kunt er ook geen peil op trekken. Andere mensen doen maar gewoon, voor hun maakt die ene week niet uit maar ho maar dat ze even nadenken dat er wel eens plannen gemaakt kunnen worden. En zeker met een kleintje op komst heb je wat zekerheid nodig...
Ik hoop voor je dat je toch wat kunt doen...
Succes!!!!

Nou dat is zeker heel erg balen, even rustig in en uit ademen want aan stress heeft je kleintje ook niets. Hopelijk kunnen jullie toch al heel wat gaan doen.

Succes. Groetjes nanda

Terug
Bovenaan