grrrrrrrrrrrrrrrrr

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik moet even mijn gal spugen over die verdomde k*t muggen.
Is mijn zoontje net bekomen van een andere lading muggenbulten. Zit zijn hele gezicht weer onder *#@#$%^&**#*%$.
Zou dat wou ik even kwijt.

Groetjes Judith mama van Kas.

Irritant hé???

Hier is het ook elke keer weer prijsschieten hoor!

Groetjes Debby

Hi!

Hier nog zo'n meisje wat ook erg lekker bloed heeft.
Smeren jullie er iets op??

Liefs Monique

Hoi Mk2011

Ik ging naar de apotheek om iets te halen voor insecten beten voor als we op vakantie gaan maar ze zeiden dat je bij die kleintjes alleen azijn mag gebruiken om de pijn en jeuk evt te verlichten.
Later bij de etos zeiden ze dat je  Prrrikweg (homeopatisch) wel gewoon kan gebruiken bij die kleintjes. dat dus maar gehaald voor de vakantie. heb het nu ook op de muggenbulten gesmeerd.
Is homeopatisch van de vsm, lijkt me dat dat geen kwaad kan.

Judith

wij hebben een klamboe opgehangen boven Lara d'r bedje. Wel een constructie moeten bedenken om wat afstand te creeeren tussen het bedje en de klamboe, anders trekt ze 'em helemaal naar binnen. Maar het houdt de muggen goed op afstand voorlopig!
Zolang ze nog niet zelf gaat zitten/staan en dus ver buiten d'r bedje kan reiken is dit een prima afweer tegen die rotbeesten!

Ja, leuk die oplossing zolang ze nog niet staan/zitten oid...
Hier hield dat al snel op.... maar ik gebruik er niets voor/tegen, ze jeuken niet dus zie ik het nut er niet van in om iets te gebruiken.
Ik zit zelf ook onder, en bij mij jeuken ze ook niet... komt denk ik door die kwakkelende winter/zomer.

Groetjes Debby

Heb laatst afterbite voor kinderen gekocht, er stond op dat het speciaal geschikt was voor baby's. Gelukkig heeft Casper er nog geen last van maar.. wat niet is kan nog komen. Klote muggen.

Terug
Bovenaan