grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

A

Anoniem

Guest
het bloederige slijm, is dus toch overgegaan in een zeer lichte ongi! maar dan ook echt een zeer lichte ongi. Heb het idee dat ik makkelijk één hele dag met één tampon kan doen zo weinig is het eigenlijk!!
Ik neem toch aan dat de kans dat ik zwanger ben nu toch zeeeer klein is, want ook al is het maar een beetje, het is toch ongi!
als er dames zijn die me raad kunnen geven of denken dat er nog andere oorzaken kunnen zijn, laat je horen!!

heb het nu effe helemaal gehad, dacht echt dat het raak zou zijn deze maand. Zeker omdat we om de dag geklust hebben!
voor iedereen heel fijn weekend, eet niet teveel eieren en tot gauw

Groetjes een teleurgesteld kreeftje

Hai Kreeftje,

Wat balen zeg!!!  Kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent! Doe het rustig aan en ik zou zeggen; kruip lekker op de bank met een kop thee en jank af en toe eens even goed. Helpt bij mij altijd.

Veel liefs Marieke.

Hoi,

Helaas geen tips of adviezen, maar kan me wel voorstellen dat je baalt.
Inderdaad even lekker op de bank met een groot stuk chocola en een kop thee, even eht sjaggerijn eruit en dan is de volgende ronde raak!

Groetjes,
Marije

Lief lief kreeftje,

Misschien dat het een innestelingsbloeding is geweest maar ik weet het niet !!! Ik ben immers geen arts al zou ik soms willen dat dat wel zo was !!!!! Net als dat de andere meiden al zeiden, lekker met een kop  thee op de bank en laat je van het weekend door je hubbie lekker verwennen !!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi kreeftje,

Ik wil je geen valse hoop geven maar volgens mij is er toch een kans dat het wel raak is.
Vorige week had ik een vriendin op bezoek, die helemaal niet bezig is met zwanger worden. Ze vertelde dat ze een hele lichte ongi, wel een week lang, had en een harde buik, ze was zelfs al met" maagklachten" bij de arts geweest en niets gevonden. Ik heb haar geadviseerd een test te doen, want je weet maar nooit en wat denk je.......
een heel licht streepje, ze is naar de dokter geweest en blijkt al 5 weken zwanger te zijn. Er is dus misschien toch een kleine kans, maar dan kun je beter even een weekje wachten als je een test zou willen doen als het wel zo is moet het dan in ieder geval wel duidelijk zijn denk ik.

Nou succes ermee , en ik wil je echt geen valse hoop geven maar het kan dus wel zoals je leest.

liefs leeuwtje

hoi kreeftje,,

balen zeg als het inderdaad toch niet zo, is maar ik zou zeggen probeer inderdaad over een paar dagen een test te doen mocht de ongi niet goed doorzetten .

zoals je leest : wonderen bestaan nog.

en anders  kop op he!!

groetjes Chili

sterkte!

hoi Kreeftje,

ik weet een beetje wat je door moet maken.Ik dacht net als jij dat het wel gelukt moest zijn ,om de dag geklust,goed getempt,eisprong gevoeld,allerlei kwaaltjes enzo.

Nou zag ik een dag na mijn NOD een donkerbruin vlokje in mijn urine drijven en dacht meteen   zoiets van verdorie (ofzo)Nu had ik 's middags de tampontest uitgevoerd en zag een beetje donkerrood bloed eraan.
Maar nu ben ik al weer 48 uur verder en ik heb nog steeds geen echte ongi ,alleen bij het afvegen(excuses voor deze geweldige term) zie ik wat.Ik heb nergens last van ,geen harde buik,geen rotbui dus geen ongiklachten .Nu twijfel ik inderdaad ook aan een innestellingsbloeding ,dus als ik het eind van de middag nog niet ben ,ga ik toch een test halen.Ik baal er wel van hoor ,die onzekerheid ik had me er al weer bij neer gelegd ,wat me juist ook weer hoop geeft want dan houdt de stress het ook niet tegen.

Dus ik hoop voor ons beiden dat we toch nog in de race zitten.
Sterkte meid

Nou kan me voorstellen dat het balen is. Misschien een test doen ben je in ieder geval van die onzekerheid af. Nou ik zou gewoon lekker even zwelgen in zelf medelijden en dan weer de draad oppakken.

Veel succes verder

Groetjes wendy

Terug
Bovenaan