grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hoi

Ik moet even mijn gal spugen over die verdomde k*t muggen.
Is mijn zoontje net bekomen van een andere lading muggenbulten. Zit zijn hele gezicht weer onder *#@#$%^&**#*%$.
Zou dat wou ik even kwijt.

Groetjes Judith mama van Kas.

Hoi,

Als je zoontje 's nachts gestoken wordt kan  je een klamboe om zijn bed doen, als je die nog niet had tenminste. Wij hebben voor mijn dochter een klamboe van de prenatal, die haal ik onder de poten van het ledikant door, zodat ze  de klamboe niet kan vastpakken of erin rollen. Hij is dan strak om het bed gespannen. Het werkt bij ons erg goed. Ze heeft nauwelijks muggenbulten.

Groetjes

Hoi

nee ik heb geen klamboe maar wel een hor voor het raam.
Dit is gelukkig pas de tweede keer dat hij te pakken is genomen,
De muggen komen via beneden of het zolderraam denk ik (het zijn hele slimme die via de trap gaan).
Op onze slaapkamer hebben we nl ook horren en ook daar is het dagelijks raak.
Klamboe gaat hij echt aan trekken.
het is gewoon zielig maar ja gaat ook wel weer over.

Groetjes Judith

Wij hebben bij de Blokker zo'n insectenlamp gekocht voor € 5. Het werkt  soms. De ene mug trapt er wel in de andere niet, maar meestal zitten er de volgende dag toch wel een paar muggen in het bakje of aan de spiraaltjes geplakt.

Hoi,

Nog even over de klamboe. Die van de prenatal hangen niet aan het plafond. Ze gaan echt strak om het ledikant heen. Door de poten van het ledikant erop te zetten kan je kindje hem echt niet te pakken krijgen.
Je sluit echt het bedje af, mijn dochter kan nog wel staan in haar ledikant, maar dan duwt ze dus met haar hoofd tegen de bovenkant van de klamboe.

Groetjes

Hoi

zo'n klamboe kan ik nog niet want mijn zoontje slaapt nog niet helemaal beneden in het bedje en een andere klamboe trek hij in het bed en gaat er mee spelen

groetjes Judith

Terug
Bovenaan