Gruwelijk misselijk

sorry hoor moet ff klagen.... ben zo gruwelijk misselijk!
Ik weet niet waar ik het zoeken moet, hoef niet te spugen (gelukkig) maar dat nare gevoel in mijn maag daar word ik helemaal gek van.
Vandaag al niet daardoor kunnen sporten en een uitje ook al moeten verplaatsen.
Ik kan alleen maar slapen, dan merk ik het wat minder.
Met eten gaat het iets beter, maar het houdt niet over.
Ik wil morgen eens de HA bellen voor evt medicijnen, ik doe het liever niet met die kleine in mijn buikie, maar of dit fijn is...........
Wat doen jullie er tegen??

Maar zwanger zijn is heeeeeeeeeellll leuk :)
(en dat meen ik)

Hahahah doe jij eens grappig grinnik.
Het zou maar zo kunnen, de broertjes van mijn hubby zijn ook een tweeling.Maar denk niet dat het dat is........
A.s. vrijdag weten we meer (echo!!!)

Ook ik ben sinds afgelopen zaterdag bijna dagelijks vreselijk misselijk. Blehhh Ik kan niets verdragen.....
Als ik aan avondeten denk heb ik er nog het allermeest last van! Bah. Maja ff doorbijten.. hihi veel plezier met de echo meis.

Bij mij is de misselijkheid juist sinds een weekje afgenomen, maar wel een stuk meer vermoeidheid voor teruggekregen!

Even van een site geplukt:
Tips
• Koolhydraatrijke of licht gesuikerde voeding brengt de bloedsuikerspiegel weer op peil. Blijf ‘s morgens, bij het wakker worden, nog even liggen. Gebruik een licht ontbijt: een beschuit, een geroosterd sneetje brood en water of thee.
• Is men de hele dag misselijk dan heeft men baat bij frequente kleine maaltijden. Blijf voldoende drinken.
• Vermijd vetrijke en sterk gekruide maaltijden.
• Laat de maag nooit leeg worden en vermijd honger.
• Ga indien mogelijk na elke maaltijd wat liggen.
• Vermijd geuren en verlucht het huis goed.
• Bij veel of meer dan drie maal per dag braken is het raadzaam de arts hierover in te lichten.

Bij mij is de misselijkheid juist sinds een weekje afgenomen, maar wel een stuk meer vermoeidheid voor teruggekregen!

Even van een site geplukt:
Tips
• Koolhydraatrijke of licht gesuikerde voeding brengt de bloedsuikerspiegel weer op peil. Blijf ‘s morgens, bij het wakker worden, nog even liggen. Gebruik een licht ontbijt: een beschuit, een geroosterd sneetje brood en water of thee.
• Is men de hele dag misselijk dan heeft men baat bij frequente kleine maaltijden. Blijf voldoende drinken.
• Vermijd vetrijke en sterk gekruide maaltijden.
• Laat de maag nooit leeg worden en vermijd honger.
• Ga indien mogelijk na elke maaltijd wat liggen.
• Vermijd geuren en verlucht het huis goed.
• Bij veel of meer dan drie maal per dag braken is het raadzaam de arts hierover in te lichten.

Spannend vrijdag de echo!!!

Zelf ben ik totaal niet misselijk..dus dat geintje van twins gaat niet altijd op!
Tis wel heel vervelend als je continu zo een misselijk gevoel heb!
Sterkte en alvast veel plezier bij de echo!!

Terug
Bovenaan