gtt mislukt

vanochtend gtt gehad... gelijk met wakker worden al btje overgegeven..
maar was nog wel goed te doen.. half 9 netjes in z huis.. prikken was goed te doen. drankje vond ik ook alles mee vallen..
werd alleen heeeeeeeeeel flauw.. ging bijna flauwvallen moest gelijk op een prikstoel in de ligstand blijven liggen.. om 9.15 heeeeeeeeeeeel dat drankje uitgekotst.. ze hebben voor zkerheid bij lab nog maar geprikt. dit werkte niet.. zeiden ze bij lab ook... nu ff afwachten wat vk zegt
 
Hmm das mooi balen joh, tja ik had het de eerste keer ook haast maar heb gelukkig op tijd alles nog binnen gehouden. Wel de hele dag ziek ervan geweest.
Goh nou ben benieuwd of je het nog eens over moet doen of dat er een andere manier is.
Zonde!! Nou meid succes en ben benieuwd wat ze zeggen....

Liefs
 
ik heb t 3 kwartier lang ingehouden door door te slikken.. maar bij lab zeiden ze toen al aantal x je kan t zo niet tegne blijven houden.. en dat bleek!
ze kunnen nu hoog of laag springen doe t echt niet nog es. voel me ook al hele dag heeeeeeel raar.. t zit in me buik te rommelen alsof t gaat beginnen en ben heeeeeeel duizelig en flauw hele dag
 
Nou, kan me voorstellen dat je dat drankje hebt uitgekotst. Wat ongelooflijk smerig is dat! En je tanden trekken er spontaan krom van.
Ben benieuwd wat je vk nu zegt.

Esther31: gtt is een glucose tolerantie test om te kijken of je zwangerschapssuiker hebt.
 
Terug
Bovenaan