gtt test gehad

Hoi, vanmorgen de GTT test gehad. Nuchter was hij iets boven de 5 en na 2 uur 7.9 (deze laatste waarde heb ik zelf gemeten)
Net even het protocol opgezocht en zit net op het randje van suiker.
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen morgen. Ik ga niet akkoord met een bloedsuiker van 7.9 na 2 uur. Ze willen dat ik elke 2 uur ga eten, nou dan houdt ik dus altijd een bloedsuiker tussen de 7.5 en 10.0.
Ik ben verpleegkundige (echt nu even een nadeel) en ga hier niet meer akkoord. Ik weet de gevolgen. Ze mogen ene goed argument gaan geven.

de nuchtere is voor mij ook erg hoog. Ik heb altijd lage suiker waarden.
Dus ben benieuwd morgen wat het beleid gaat worden.

xyvonne

ik vind de waarden 5 en 7,9 juist goed

bij mij schommelden ze altijd de hele dag door tussen 4,5 en 7,9
het is nu veel stabieler door idd heel stabiel op vaste tijden te eten. Wat ik wel moest toen ik 1e keer zwanger was dus voor mij waren die zwangerschappen goed om mijn eetgedrag eens goed aan te pakken.
dat is toch veel beter dan die 9+ wat je eerst had?
Wat wil je?
Waar moeten ze goede argumenten voor geven?
Waar ga je niet akkoord mee?

Jij moet elke dag op vaste tijden elke 2 uur eten en zij houden jouw knul in de gaten en doen wat nodig is toch?

Zwangerschapssuiker is niet per definitie levenslang suiker he! het is voor een paar weken als je geluk hebt.

Dus waar ben je nu bang voor?
Je bent stressed out, door je medische kennis maar het is mij niet duidelijk wat nu het probleem of je angst is.

Succes ermee, spannend en eng is het zeker want ik denk dat jij je vooral zorgen maakt om dat snel groeiende kereltje in je buik

Hoi, de suiker van 9 was 1 uur na het eten. Had nu ook na 1 uur een suiker van 9.8
Mijn suikers zijn altijd rond de 5 a 6 na het eten en nuchter rond de 3 a 4.
Dus dit is voor mijn doen hoog en heb een groot kindje.