GTT

Vanochtend heb ik een Glucose Tolerantie Test gehad. De begin waarde was 5.1 en de eind waarde na 2uur wachten na drinken glucose drank was 7.5 Op internet kan ik niet duidelijk vinden vanaf welke waarde het nu wel of niet zwangerschapsdiabetes is. Kan morgen aan het einde van de middag bellen voor uitslag maar vroeg me af of er iemand hier ervaring heeft. Fijne avond!

<p style="text-align: left;">Hoi , mamavannoor ik heb ook zwangerschap diabetes gehad en k zat na gtt test op 9,5

als je nog vragen hebt hoor k ze graag

groet Kelly

Als ik het me goed herinner is 7,5 net op het randje. Volgens mij werd er tegen mij gezegd dat het sowieso niet boven de 7,5 mocht zijn. Maar in alle eerlijkheid, het is voor mij alweer een paar maanden geleden dat ik hem heb gedaan.

Bem benieuwd naar de uitslag morgen. Succes!!

Hoi,

Bij mij is zwangerschapssuiker vastgesteld.

Mijn begin waarde was 5.3 en na 2 uur 8.3 als gevolg moet ik opletten met suiker in name en bijhouden wat mijn waardes zijn. Nu mogen ze nuchter niet hoger dan 5.2 zijn en 2 uur na maaltijd niet hoger dan 7.2

Hopelijk geeft dit wat duidelijkheid voor je, ik denk dat je waardes net op het randje goed zijn. Maar het is toch afwachten voor zekerheid.

Terug
Bovenaan