gulzig drinken

Hallo allemaal,

Ik heb het idee dat mijn dochtertje van 5 weken heel gulzig aan de borst drinkt en dat ze daardoor direkt na de voeding een zere buik krijgt. Ze drinkt in 5 tot 8 minuten de borst leeg en is dan verzadigd. Wie kent dit en heeft tips.

Groeten,
Gera
 
Hoi Gera,

Kan het zijn dat je melk heel hard stroomt, zodat je zoon moeite heeft om de melkstroom bij te houden? Daardoor kan er erg veel lucht in zijn buik komen, waardoor hij weer kramp krijgt. Wat je dan zou kunnen doe is: kindje aanleggen, wachten tot de melk toeschiet, loskoppelen, melkstroom opvangen in doekje o.i.d., weer aanleggen als de melk nog druppelt.
Herken je het niet stel je vrrag dan eens op www.borstvoeding.nl
 
Hallo Gera,
Mijn dochter van drie weken heeft precies hetzelfde. Ze drink zo gulzig dat ze soms alle melk er weer uit spuugt. Wat ik nu doe, is even laten drinken en vervolgens proberen een boertje te laten doen. Dit werkt erg goed, alle lucht komt er op die manier goed uit en ze kan weer verder drinken.
Succes ermee.
Groetjes,
Mandy
 
Hoi Gera,

Ik heb een zoontje van 12 weken, hij dronk al vrij snel de borst in 0ngeveer 10 minuten leeg, had ook wel last van darmkrampjes maar geloof dat dat meer te maken had met het rijpen van de darmen. Nu heeft hij al veel minder last van krampjes, dus ik zou me er maar niet te druk over maken.
 
Terug
Bovenaan