GUUS GUUS GUUS

Als het aan Yoëll ligt draaien we de hele dag Guus Meeuwis.
Hij is helemaal fan van Guus en zingt dus ook aardig wat zinnen uit teksten mee haha Zo gaaf om te horen en te zien. Sommige mensen vragen hoe het komt dat hij zo Guus fan is.... Tja als je negen maanden lang bij je moeder in de buik zit en alleen maar Guus hoort, weet je niet beter.

Gisterochtend kwam hij uit bed en had papa zo gek gekregen om na de boterham meteen de dvd van guus aan te zetten.
Dan krijg je het volgende....

Net als het publiek in het stadion.... Handen omhoog! en vooral dansen en zingen.

Nog meer muziekfans? En dansers?

Haha,geweldig!
Delano is helemaal weg van Abba,en dan het nummer chiquitita...
Hij gaat dan op het eind van het nummer,waarin de piano volop zijn kunsten vertoond,heel hard met zijn vingertjes op de tafel alsof hij zelf ook piano speelt.
Hij kent het nummer doordat ik voor mijn moeder na samen naar de film Mama mia te zijn geweest,al die nummers heb gedownload.
Gewldig als die kids zo gek zijn op muziek!

Groetjes Tanja

Hahah super he dat ze dat zo mooi kunnen vinden.

Ik heb t hier met Yari ook alleen dan met de muziek van Normaal. Negen van de tien keer zit er in de auto een cd van Normaal en dan begint Yari ook mee te zingen. Oe oe oerend hard hoor je dan of boeruhn boeruhn hahha ik vind t prachtig.

xx Elly mv Yari

haha geweldig!
sowieso vind ik het erg leuk dat Yoell zo enthousiast "meeleeft' met papa en mama, zat ook net de foto bij de wedstrijd te bekijken met zijn paardencap op haha

liefs Jenneke

Super zeg! Heerlijk als ze zo kunnen genieten van muziek vind ik.
Thomas is helemaal weg van het Foute uur op Q.... Staan we samen heerlijk te swingen of in de auto zittend te dansen, hahahha!

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan