gvd :@:@:@

goeiemorgen allemaal.

nou, nu hebben wij weer iets heel leuks hoor wat ons weer een rib uit ons lijf gaat kosten :mad:

gisteravond had erwin een storing en was pas om 1 uur snachts thuis.
vanochtend om 6 uur wilde hij zn auto instappen:
ingebroken :mad::mad:
weer zn tom tom weg (is al de 2e keer)
maar ook aanstekers, een half pakje shag, een sjaal, en een muts?????????
daarintegen ligt er aan duizenden euro's aan gereedschap in zn auto, en daar hebben ze niks van mee genomen.
wtf moeten mensen met aanstekers en een muts en sjaal??????
waarom breek je daar een autoruit voor in?

nu is t ergste alleen dat aangezien dit al de 2e keer is, we dus zelf een nieuwe tom tom moeten kopen.
zn baas is laaiend op erwin.
je zou verwachten dat die sukkel van de 1e keer wel geleerd zou hebben en zn tom tom elke dag uit zn auto mee zou nemen.
(wat hij ook trouw in t begin deed)
nee hoor, meneer laat hem weer in zn auto liggen :mad:
ik kan dus mooi mn verzekering gaan bellen en smeken dat hun t willen vergoeden.
ben niet voor zn auto verzekerd want dat is zn baas al. maar die wilt t dus niet doorgeven, aangezien dit de 2e keer in nog geen jaar is.

gggggrrrrrrr wordt vervolgd!

liefs, do

Ja: is natuurlijk ook dom, al is het wel erg want iedereen zou met z´n poten van andermans spullen af moeten blijven!!!
Maar ja, je zou zeggen dat hij toch de 1e keer er wel van geleerd heeft! het zal wel een zwerver zijn geweest, die zeggen geen nee tegen een extra muts, en een tom tom is gemakkelijk te verkopen en mee te nemen en dat gereedschap is wat moeilijker mee shouwen, mijn man heeft zijn wagen er ook vol mee staan, maar die zet hem s´nachts altijd binnen!
Nou ja het is hoe dan ook sneu voor erwin en jou natuurlijk, ik hoop voor je dat je het vergoed krijgt, al zou het me verbazen aangezien je die auto niet op jou verzekerd hebt!

Succes Gr MJ

(ps: een wegenkaart is wel veel goedkoper,,werkt net zo goed,,haha)

Hoi hoi,

Wat KL*** zeg! Het blijven toch mannen he hahahaha (hier nog zo eentje)
Kan je niet op marktplaats kijken voor andere? Dan zijn jullie toch goedkoper uit....
Succes ermee.

Liefs Irene

Hoi hoi,

meid, ik dacht even dat iets verkeerd was met je zwangerschap. Dus bij het diefstal verhaal dacht ik nu toch even "gelukkig". Alhoewel dat natuurlijk ook niet leuk is....

Gr. Bianca

hey meiden

tnx voor jullie reacties.
ja, ik was echt super kwaad.
op de dader, maar ook op erwin.
hoe kan hij nou zo stom zijn om weer die tom tom in zn auto te laten liggen???
de verzekering vergoed t dus niet.
die vind t voor de verzekering van de baas en hij wilt t dus niet aan zn verzekering opgeven.
waar komt dit op neer:
we moeten het dus gewoon zelf dokken.
ja via marktplaats vindt ik geen optie.
je bent dan idd waarschijnlijk goedkoper uit,
maar misschien is die ook weer van iemand gestolen en dat zint me dus al niet en plus t feit dat dat garantie is tot om de hoek dus schiet ik ook niks mee op.
nou ja, komt goed.

hey bianca :p sorry dat ik je liet schrikken. was niet mn bedoeling.
even niet bij stilgestaan.
ik denk dat t met mn zwangerschap wel goed zit hoor.
heb er nu wel een goed gevoel over.
ben continu misselijk(gisteren zelfs flauwgevallen) veel overgeven en mn baarmoeder begint ook al uit te zetten.
dus denk dat t goed zit, maar we zien het de 20e wel :D
dan hebben we echt zekerheid.

liefs, do

Terug
Bovenaan