Gwenne

He daar,

Bedankt voor jullie berichtjes. Wat was ik zenuwachtig zeg!!!

Helaas slaat het strippen niet aan !!
De ingreep zelf was verre van prettig, maar was op zich snel gepiept. Afgezien van wat gebruikelijke voorweeen en wat harde buiken blijft de rest van het spectakel helemaal  weg.
Ik heb net contact gehad met mijn  gyn en meteen afgesproken dat  mijn Beebje geboren gaan worden middels een keizersnee. De datum wil ik nog even als verrassing houden. De kans dat een inleiding zal gaan lukken is bijzonder klein. Het mannetje is wat groter en het vervelende is dat die de ene week ingedaald is en de andere week weer niet. Dat maakt oa ook dat ik die vervelende voorweeen heb.

Ik moet zeggen dat deze gedachte wel even wat rust in de tent brengt. We weten nu gewoon waar we aan toe zijn en kunnen lekker relaxed alles plannen. We kunnen nu  grote broer rustig onderbrengen bij opa en oma. Helemaal goed zo.

Dikke kus
Gwenne

Jammer dat het niet heeft geholpen Gwenne, maar nu weet je wel waar je aan toe bent, spannend hoor, lijkt me wel een beetje raar als je de datum weet, zou daar erg nerveus van worden zo van dan wordt je weer mama..........

ben benieuwd! succes alvast!

liefs Daantje

Wat jammer dat het niet heeft doorgezet, maar nu weet je ook waar je aan toe bent.

Spannend! Inderdaad heel raar dat je de datum dan weet..., maar ook wel een heel rustig gevoel lijkt mij. Je weet gewoon dat de kleine die datum komt. Kun je er rustig naar toe werken.

Heel veel succes!

Liefs Noah

jammer dat het strippen geen uitwerking heeft gehad... misschien nu je weet hoe alles gaat lopen je je rust kan vinden en toch alles nog spontaan op gang komt?

wel mooi dat het nu al begint.. de eerst bevallingen zijn in aantocht! Super spannend allemaal.

Verstandige keuze om dan een keizersnee te vragen. Het had fijn geweest als het strippen was aangeslagen, maar helaas. Nu is dit de beste keuze, sterkte met de keizersnee en we horen vanzelf wel wanneer je bevallen bent.

Groetjes
Bibi

He, jammer dat het niet geholpen heeft. Ik had het zo gehoopt voor je. Spannend nu toeleven naar de datum van de keizersnee. Sterkte met de laatste loodjes.

Terug
Bovenaan