Gwoon zomaar

gwoon zomaar even kletsen

soms sta ik even stil en bedenk ik me: wat gaat de tijd toch snel. hebben jullie dat ook?

Mara is 1 nachtje bij oma geweest en lijkt ineens zo groot.
Het speeltje dat we bij de geboorte kregen en nog lange niet geschikt was kon ik van zolder halen
En dan zie je ineens 4 maten kleding op zolder, wat gaat die tijd toch snel.
met zwemmen heeft ze zelfs al maat nr 6 (80)

gister in bed kwamen papa en mara mij wakker maken en er gezellig bijliggen, zegt ze ineens papa
dat wou ze weken niet zeggen.

Madammeke staat nog niet stevig maar met mams onder de oksels en het loopstoeltje voor haar komt ze al een heel eind. jaja ze gaat lopen met haar loopstoel ipv lopen in haar loopstoel hihihi

En als ik dan die foto's zie, een klein hompje was het, stronteigenwijs maar wel klein. nu klautert en klimt ze en begint met lopen en eigenwijzer kan ze denk ik niet worden
Geweldig maar wat vliegt die tijd

en wat gaan wij allemaal een fantastische zomer tegemoet met onze kleintjes
Heerlijk

Groetjes
een trotse mama met tranen in haar ogen

Hi Sabine....

I know the feeling....de tijd vliegt voorbij, veel te snel af en toe...

Ik weet nog goed hoe ik stond te janken dat Nova 1 werd...nu wordt deze meid op 21 mei alweer 3 jaar...nog 1 jaar en ik moet haar een beetje meer los laten dan gaat ze naar school :-(
Lasse wordt 3 weken na nova (11-6) alweer 1 jaar en ik probeer alles op te slaan want het zou de laatste keer zijn om alles mee te maken...

Hier nooit meer een klein pasgeboren babytje die zo lekker ruikt, die niet NEE gilt als je ze knuffelen wilt...

Lasse is een dikke bandiet...als je hem nee zegt, lacht hij je gewoon uit...
T is net zijn grote zus...zet z'n grootste glimlach op met een opgetrokken neusje als hij iets ondeugends van plan is...

Maar kan aan de andere kant niet wachten op hem te zien rond lopen...maar eerst het kruipen nog maar eens leren, het tijgeren gaat steeds een beetje beter...

Ook hier dus een mama die over-trots is en overloopt van moeder-liefde, ze kunnen je gewoon zo ontroeren....

We gaan allemaal een heerlijke tijd tegemoet straks met het mooie weer...heerlijk om met die kindjes lekker buiten te zijn...

Dikke kus randy

zomer ik kijk er echt naar uit, lekker in de tuin vermaken en haar 1e kinderfeestje, alle kids van onze vriendne erbij. Dat wordt een leuke drukke bende

Mara verraste ons vandaag nog, is ze weer de hele tijd aan het staan, laat ze ineens mama los, en tadaa daar stond ze dan alleen. Mama met mond wagenwijd open. Langs de bank en tafel lopen gaat ook steeds beter, kruipen? die slaat ze over denk ik

oooh laat dat mooie weer maar komen! deze mama wil er op uit met haar kleintje, ze heeft ook zoveel energie dat moet er gewoon uit

groetjes

ja, ons kleine cadeautje is ook al zo groot geworden en dit is echt de allerlaatste. Ik had me voorgenomen er volop van te genieten, wat ik ook doe, maar de natuur laat zich echter niet sturen. Niet op haar gemakje groot worden, maar met 8 maanden al staan en nu steeds meer stapjes doen langs tafels en stoelen en de handen van familieleden. Dingen doen die niet mogen en dan hard lachen en snel wegkruipen. Willen eten wat wij eten en boos worden als het niet hetzelfde is..... Voorop de fiets, geen kinderwagen meer maar in de buggy, maxi cosi naar zolder en in het autostoeltje. Er is al zoveel veranderd. Gelukkig heeft ze me nog heel lang nodig!

Terug
Bovenaan