gwoon zomaar even kletsen
soms sta ik even stil en bedenk ik me: wat gaat de tijd toch snel. hebben jullie dat ook?
Mara is 1 nachtje bij oma geweest en lijkt ineens zo groot.
Het speeltje dat we bij de geboorte kregen en nog lange niet geschikt was kon ik van zolder halen
En dan zie je ineens 4 maten kleding op zolder, wat gaat die tijd toch snel.
met zwemmen heeft ze zelfs al maat nr 6 (80)
gister in bed kwamen papa en mara mij wakker maken en er gezellig bijliggen, zegt ze ineens papa
dat wou ze weken niet zeggen.
Madammeke staat nog niet stevig maar met mams onder de oksels en het loopstoeltje voor haar komt ze al een heel eind. jaja ze gaat lopen met haar loopstoel ipv lopen in haar loopstoel hihihi
En als ik dan die foto's zie, een klein hompje was het, stronteigenwijs maar wel klein. nu klautert en klimt ze en begint met lopen en eigenwijzer kan ze denk ik niet worden
Geweldig maar wat vliegt die tijd
en wat gaan wij allemaal een fantastische zomer tegemoet met onze kleintjes
Heerlijk
Groetjes
een trotse mama met tranen in haar ogen
soms sta ik even stil en bedenk ik me: wat gaat de tijd toch snel. hebben jullie dat ook?
Mara is 1 nachtje bij oma geweest en lijkt ineens zo groot.
Het speeltje dat we bij de geboorte kregen en nog lange niet geschikt was kon ik van zolder halen
En dan zie je ineens 4 maten kleding op zolder, wat gaat die tijd toch snel.
met zwemmen heeft ze zelfs al maat nr 6 (80)
gister in bed kwamen papa en mara mij wakker maken en er gezellig bijliggen, zegt ze ineens papa
dat wou ze weken niet zeggen.
Madammeke staat nog niet stevig maar met mams onder de oksels en het loopstoeltje voor haar komt ze al een heel eind. jaja ze gaat lopen met haar loopstoel ipv lopen in haar loopstoel hihihi
En als ik dan die foto's zie, een klein hompje was het, stronteigenwijs maar wel klein. nu klautert en klimt ze en begint met lopen en eigenwijzer kan ze denk ik niet worden
Geweldig maar wat vliegt die tijd
en wat gaan wij allemaal een fantastische zomer tegemoet met onze kleintjes
Heerlijk
Groetjes
een trotse mama met tranen in haar ogen