Gym

A

Anoniem

Guest
Hi!

Volgens mij is hier al 's een onderwerp over geweest, maar ik start er gewoon nog eentje.

Vanavond heb ik de eerste gymavond. Ik was benieuwd of er nog meer meiden in Rotterdam wonen en in Oosterflank moeten zijn vanavond.

liefs,
Kim

Hoi Kim,
Helaas, mijn zwangerschapsyoga begint pas 28 oktober en in hoofddorp, dus ik ben er niet bij vanavond :)
Veel plezier in ieder geval!
Liefs,
Mij

En Kim,

Hoe was je eerste les zwangerschapsgym?
Liefs Janne

Ik vond het erg leuk en ontspannend. Het is leuk om andere zwangere vrouwen te ontmoeten en het voelt allemaal lekker voor mijn lichaam. Heb alweer zin in volgende week.

Liefs,
Kim

Fijn dat het zo goed bevallen is! Lijkt me inderdaad gezellig om vrouwen te ontmoeten die ook zwanger zijn. Schept toch wel een speciale band toch?

Ik zit in een klas waar de meeste in december bevallen, dus al iets verder zijn dan ik.
Toen ik aankwam hoefde ik in ieder geval niet te twijfelen of ik goed zat. Het is echt de bolle buiken cursus. Wel mooi om te zien hoor.

Na een bepaalde oefening moesten we liggen en de handen op de buik leggen. Ik voelde haar toen schoppen. Volgens mij voelde iedereen dat omdat iedereen een beetje lacherig reageerde.

Leuk dat je het goed naar je zin hebt gehad! Het is toch altijd spannend zo een eerste keer naar de gym! Heb je ook een leuke groep?

Gezellig jhe. Ik heb het bij de tweede ook gedaan. Doe nu aquafit. Ook erg lekker, maar zonder de info. Die heb ik niet meer nodig.

Terug
Bovenaan