Gymdocente & blij zwanger

Dag allemaal,

Ook ik zal naar verwachting in juni moeder worden van mijn eerste wondertje.
In mijn omgeving zijn niet veel vakcollega's recent bevallen.
Graag zou ik willen weten hoe andere gymdocentes hun zwangerschap(pen) beleven en hebben beleefd.

Morgen ben ik 11 weken zwanger en zullen mijn vriend en ik voor de tweede keer ons kindje kunnen zien.
De eerste echo was subliem!
Zo klein en toch zo'n stevige hartslag, wat mooi...
Kwaaltjes heb ik eigenlijk helemaal niet.
Duimen dat dit zo blijft!!
Goede zwangerschap allemaal!

Groeten Marieke

hoi marieke!
gefeliciteerd met je zwangerschap! fijn dat alles zo goed gaat! kun je lekker genieten!
ik heb geen ervaring met gymles geven maar mijn zus wel. zij heeft 2 kinderen gekregen en volgens mij ging dat prima met haar werk.. ik heb haar iig nooit horen klagen! ze ook 2 keer tot 4 weken voor de datum doorgewerkt dus..
komt vast goed!
veel plezier met de echo morgen!

Gefeliciteerd en leuk dat je ook mee komt kletsen hier!
Ik heb ook geen ervaring met gymles geven.. In ieder geval is bewegen tijdens je zwangerschap heel goed. Wel oppassen dat je geen hele gekke of gevaarlijke dingen doet, maar dat is wel logisch he...
Veel plezier met je echo, leuk dat je al een echo gehad hebt zo vroeg!

Hallo Marieke,

ik ben van het maart forum maar lees overal wel een beetje mee!
Ik ben zelf ook gymdocent op het middelbaar onderwijs. Ben 29 jaar en moeder van een zoontje van 3,5 en een dochtertje van 20mnd en zwanger van mijn 3e kindje (wordt 13 maart 2011 verwacht)
Bij mijn zoontje werkte ik 5 dagen in de week en dit heb ik tot 4 wk voor de uitgerekende datum gedaan, bij mijn dochtertje werkte ik nog 4 dagen en heb dit ook tot 4 wk voor de uitgerekende datum vol gehouden. Werk nu 3 dagen en ga dit keer 6 wk voor de uitgerekende datum stoppen.
Mijn 1e 2 zwangerschappen had ik geen klachten en verliepen ook vlekkeloos maar heb het nu wel iets zwaarden (maar ja heb er nog 2 thuis rondlopen,hahaha)
Ik vond en vind nog steed dat mijn leerlingen ontzettend veel rekening met mij houden, het is voor hun ook wel bijzonden een zwangere gymdocent, dus er werd goed geholpen met klaarzetten en opruimen.
Groetjes Anne

Terug
Bovenaan