gyn bezoek

Hoi allemaal,
net naar de gyn geweest.. Welnu zag er allemaal goed uit maar ze wil nog wel ff bloed onderzoek doen. Dus als ik ongi ben weer terug naar.. Vriendje ook zijn zaag afgeven en dan maar wachten.. Tot die tijd gewoon door KLUSSEN..
Had er eigenlijk meer van verwacht.. Eigenlijk soort van wonder middel???
Jammer.. ach gewoon verder gaan en de lol erin blijven houden..
ach, heb over 12dagen mijn eisprong..
dus gewoon de moed erin houden..

liefs anne
xxx

Hoi Anne,

Ik had van de week al een berichtje onder die van jou gezet maar toen ik later keek stond deze er niet meer bij zal wel door die storing komen..

Was inderdaad benieuwd naar jouw gyn bezoek omdat ik ook 33 jaar ben en heb mijn 6e ronde, vroeg ze nog iets aan je of heeft ze gekeken of zo hoe ging het in zijn werk dat bezoekje?

Gelukkig dat ze niets vreemd ontdekt heeft dus alles zat erop en eraan??
Wist ze niet te zeggen waarom het wat langer duurde??

Lees het graag van je
Groetjes Chili x

he anne,

ja, stom is dat he, je verwacht stiekem heel veel van die gyn bezoekjes, en als je dan buiten staat denk je....was dit het nou?????

ik herken dat wel!
we houden elkaar op de hoogte!
ik heb zaterdag mijn ei!
op vakantie zullen we het dus weten....maar ik zie het somber in zonder hulp van mijn gyn (onze gyn ondertussen, mijn partner gaat altijd mee, da's errug fijn!!)

xx kimpansee

Hoi Meiden,
Ik ben 33jr ronde 6 is net begonnen..
Mijn moeder heeft errug veel miskramen gehad voor ze mij kreeg. Tijdens haar zwangerschap van mij heeft ze med genomen. Helaas weet ze niet meer wat.. Het ziekenhuis waar ik geboren ben is er niet meer dus die kunnen ook geen raad geven.. vandaar mijn eerste bezoek.
Hoe het ging,
Ze gaan je allerlei vragen stellen en ook aan je partner..
Toen hebben ze bij mij inwendig onderzoek gedaan en ook nog een ego gemaakt (inwendig) alles goed..
Ze wilde eigenlijk dat we over half jaar maar weer terug kwamen maar na mijn hulpeloze blik wilde ze nog wel bij mij bloed prikken (op dag 2/3 van je ongesteldheid) en het zaag van mijn vriendje testen en als alles goed is gewoon door gaan..
HALLO.. mijn vriendje zei nog wel zo lief dat we misschien wel 3 kids willen en dat het met mijn leeftijd dus krap werd.. Ik wil niet alle kids achter elkaar krijgen.. (hoor mij nou.. alle kids, eerst maar eens zwanger worden van 1..)

Trouwens de onderzoeken deden geen pijn en toen het klaar was had ik echt zoiets van "was dit het dan"
Bloed prikken kan dus pas volgende maand en zaad doen we ook pas tegen die tijd.. en dan weer afspraak maken..

Het was niet het wondermiddel waar ik op gehoopt had..
was beetje down na alles.. nu gelukkig niet meer.. :))
Thanks voor jullie steun.
Als jullie nog meer willen weten..

liefs anne
xxx

Terug
Bovenaan