gyn bezoek

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen op bezoek bij de gyn. De vraag neergelegd of de onregelmatigheid die ik ervaar normaal is..
Antwoord: Nee dat is niet normaal. Opnieuw echo gehad om te kijken of pcos de mogelijke oorzaak was. Vorige echo was namelijk een beetje dubieus. Gelukkig was dit niet aan de hand. Op de echo was zelfs te zien dat er 2 eitjes aan het rijpen waren, 1 van deze zal met een dag of 7 tot 11 gaan springen.Dus dan hebben wij een richtlijn om gericht te gaan klussen hihi.
Maar wat gaat er nu gebeuren:
Allereerst komt er een zaadonderzoek, mochten de zwemmers nu in goede conditie en met miljoenen aanwezig zijn dan ga ik starten met clomid 1xdgs1 tablet. Maar heeft het zaadonderzoek afwijkende waarden, dan gaan we verder de mmm in. Niet met onderzoeken maar al met behandelingen.. Aangezien de verminderde vruchtbaarheid dan bij ons alle twee vandaan komt. Dus een spannende tijd breekt aan. 3 december zaadonderzoek en 10 december de uitslag... We wachten maar weer af.

Spannend meid maar nu gaat het dan wel vooruit! Heel veel succes!

Hey meis,

Wat goed dat er actie ondernomen wordt! Het is wel allemaal erg spannend.

Ik ga duimen dat het zaadonderzoek goed uitpakt...
Heel erg veel succes, ik denk aan je!

Dikke knuffel&veel liefss

Spannend, dat gaat ineens hard dan!

Wij gaan ook in december beginnen. Op 8 nov intake IUI en de volgnede ronde starten als eht goed is. Ook aan beide zijden niet optimaal (zaadkwaliteit en hormoonwaarden) en al anderhalf jaar bezig inmiddels.

gr.
Wenser

Hoi meis,

Wat een spannende tijd gaat er voor jullie komen..
Ik ga voor je duimen dat alles beter gaat verlopen voor jullie.

Wij moeten 19 november weer naar de gyn, heb er eigelijk helemaal geen zin in. Wou dat het spontaan zou gaan, maarja dat zit er niet in..

Knuff voor jouw x

Terug
Bovenaan