Gyn en VK geweest, update

Sorry dat ik er even niet ben geweest, maar de hormonen hebben mijn lichaam en dan met name mijn maag weer overgenomen! Hardstikke ziek in de ochtend en weer aan het spugen, maar heb er vandaag van de HA iets voor gekregen.

Maandag bij de gyn geweest, het hartje klopte!! Over 4 weken weer terug voor een extra controle.

Dinsdag bij de vk geweest, alles ok, bloeddruk beetje laag, maar dat heb ik altijd.
Maandag bellen naar het zh voor een afspraak te maken voor de combinatietest.

Op het werk weten ze het nu ook, en ze hebben echt super gereageerd! Ze waren juist blij dat ik zo eerlijk was en ik krijg alle steun en eventuele hulp die ik nodig zal gaan hebben. Iedere maand krijg ik een gesprek om te kijken hoe het met mij gaat enof het allemaal nog lukt. Ik mag dus gewoon blijven!! Wat ben ik toch blij met ze!!

Dat was het even snel, ga zo plat, want ik ben doodmoe!!

Groetjes, Marieke

Oh wat voel ik met je mee
Zo misselijk zijn echt verschrikkelijk.
Maar je doet het voor een goed doel.
Nou goed voor jezelf zorgen en probeer er een beetje van te genieten.

Liefs Ilse

Fijn zeg dat je het hartje hebt zien/horen kloppen!! Heerlijk weer...... Jammer natuurlijk van de misselijkheid, hopelijk gaat dat niet te lang duren zeg.

En wat een lekker relaxte reactie van je werkgever zeg, dat was vast een opluchting voor je. Geniet er lekker van en hopelijk voel je je snel beter 's ochtends.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan